Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Loezjuh schreef:Was het tegenwoordig niet verboden om paarden in stands te houden?!
charily schreef:ik denk dat dat er een beetje aan ligt.
als ze bijna altijd buiten staan en alleen 's nachts in stends vind ik het kunnnen, maar als ze dag en nacht erin staan vind ik het niet goed.
Loezjuh schreef:Was het tegenwoordig niet verboden om paarden in stands te houden?!

Manon_S schreef:Frans, de eigenaar van de manege vertelde me dat in 2007 het verboden word, maar dat wist hij niet zeker. Ik heb van een meisje op MSN gehoord dat hij een bouwplan heeft voor zijn nieuwe stallen en dat het er wel mooi uit gaat zien!
Djuukiej schreef:Manon_S schreef:Frans, de eigenaar van de manege vertelde me dat in 2007 het verboden word, maar dat wist hij niet zeker. Ik heb van een meisje op MSN gehoord dat hij een bouwplan heeft voor zijn nieuwe stallen en dat het er wel mooi uit gaat zien!
Oeii, dan krijgt mijn oude manege een groot probleem
ze kwamen smorgens vroeg buiten(7 uur)en als het donker wert kwamen ze weer op stal
maar wij haden de stends niet klein waar eigelijk 2 paarden konden staan zetten wij er 1 neer zodat ze wel languit konden ligen.dacht en nacht in een stal lijkt mij wel slecht als ze alleen in stands kunnen staan
XxSultanxX schreef:ik vind dat dat wel meevalt...wij hadden onze shets altijd in stands alleen swintersze kwamen smorgens vroeg buiten(7 uur)en als het donker wert kwamen ze weer op stal
maar wij haden de stends niet klein waar eigelijk 2 paarden konden staan zetten wij er 1 neer zodat ze wel languit konden ligen.dacht en nacht in een stal lijkt mij wel slecht als ze alleen in stands kunnen staan

IndianRose schreef:Loezjuh schreef:Was het tegenwoordig niet verboden om paarden in stands te houden?!
Pff,als het verboden word,jammer dan,wij blijven ze houden in stands.
Stands zijn super makkelijke en kij fijn!Er is helemaal niets slechts aan!
Ik zou het echt super vinden als het verboden zou worden!

Skitter schreef:Manege op stage heeft ook de ponys in de stands staan. Ik weet niet hoor, eerst had ik ook zoiets van is dat niet zielig, maar hoeveel meer doet een paard in een grote box?

Cassidy schreef:Skitter schreef:Manege op stage heeft ook de ponys in de stands staan. Ik weet niet hoor, eerst had ik ook zoiets van is dat niet zielig, maar hoeveel meer doet een paard in een grote box?
Een paard in een box kan iig nog een rondje lopen, en dat kan een paard in stand niet. Niet als hij vaststaat, niet als hij gedwongen alleen maar die muur ziet.

Manon_S schreef:Bij ons kan je ze gewoon nog wel poetsen,
als je klaar bent met de rechterkant zeg je OM!
En doen ze een grote stap naar de andere kant en kan je bij de linkerkant!

Skitter schreef:Ik weet niet, ik zie liever dit, dan sportpaarden wat dus wel de hele dag door alleen op stal staan. Een rondje kunnen ze, maar ze worden verder niks beter op. Liever een stand en dagelijks bewegin