Close-up:
"Label":
Close-up:
Het hele zadel:
Andere kant:
Roept u maar??
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Winddancer schreef:Ik HEB een Aachen, en dit zadel is zeker weten GEEN Aachen!Kieffer Aachen!!!!!!

mirgino schreef:kan je nergens vinden hoe oud het is?
ik heb gehoort dat ze het jaartal erin drukken,maar waar precies weet ik niet.
) staat aan een van de twee kanten een rondje met de laatste twee cijfers van het bouwjaar van het zadel. Mijn vriendin had exact hetzelfde zadel uit 1989, ze wist alleen niet meer hoe het type heette dus daar kan ik je niet mee helpen. Winddancer schreef:Kieffer Aachen!!!!!!
Winddancer schreef:ahh sorry!Voordat er nog meer reacties komen, dit was een grapje

Margreet schreef:In mijn Kieffer staat dit nummer: Kieffer Aachen AT 211509 10.Bij KN zijn de eerste 2 cijfers van het serienummer het jaartal.
Geen idee hoe dat bij Kieffer is, maar als dat daarbij ook zo is, dan is 'ie dus uit 1990. Gezien de staat zou dat best eens kunnen kloppen.

Margreet schreef:2001 misschien dabo?

Roxje schreef:Bij een Kieffer zadel staat het jaartal op de beugelriemhaken. Een vriendin van me had er 1 uit 1995 gekocht. Het meisje van wie ie was zweerde dat ie uit 1999 was, verkopers kunnen je heel makkelijk bedriegen dus het is wel zo fijn om te weten waar het jaartal staat (zelfs in sommige winkels weten ze niet waar je het kan zien bij Kieffer zadels).
. 15 jaar oud, daar zou ik persoonlijk dus echt geen 500,- euro voor neertellen.