wie heeft dit ook?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

wie heeft dit ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-02 15:00

wie heeft dit ook?

Ik heb mijn pony carlosje Lachen (new forest 15 jaar, zo je absoluut niet zeggen) al 3,5 jaar en toen ik hem kocht kon hij helemaal niet normaal lopen alleen maar hard en hij ging steeds uit de hoefslag, hij was helemaal niet mooi(mager), had helemaal geen spieren en hij was buiten echt heel erg gevaarlijk(wijken over de weg,bijna tegen auto's aan enz. Ik had niet echt contact met hem, zeg maar. En nu kan hij heel mooi lopen( zo goed als voor wedstrijden, zeggen veel mensen) hij is veel mooier, meer spieren dikkere nek, het lijkt ook wel of hij gegroeid is. Want ik ben heus wel gegroeid in 3,5 jaar en ik ben nog steeds even groot voor hem.
Dat komt denk ik door zijn spieren die hij ontwikkeld heeft. Hij is zo mooi geworden en ik houd zo veel van hem. Ik wil hem nooit meer kwijt. Ook doordat ik carlos in jhet begin van mijn zus en mij sanmen was, dat ging absoluut niet tusesen die twee en ik had vanaf het begin al een betere band met hem En ik heb het gevoel dat hij ook anders doet tegen anderen mensen. Pling

Wie heeft er ook zo iets meegemaakt?

groetjes kathelijn


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 bezoekers