Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Margreet schreef:Links, niet alleen om de berm, maar ook omdat veel wegen een beetje bol lopen.
Margreet schreef:Links, niet alleen om de berm, maar ook omdat veel wegen een beetje bol lopen.
ikke schreef:jakkes, zijn we het alweer eens
Zowel om de weg, als vanwege de berm, en het deurtje zie ik zelf ook graag liever rechts, want mocht je eens met panne langs de weg staan, dan ziet je paard niet het verkeer langsrazen... als je er even in moet zijn.
en je merkt eigenlijk weinig verschil. masja schreef:Ik heb juist geleerd RECHTS te laden. Dit omdat mocht er its gebeuren waardoor je trailer losschiet van de auto je trailer met paard de berm in zal gaan door het gewicht.
Dit in plaats van de tegenliggende weghelft met op je af crossende auto's....
Margreet schreef:masja schreef:Ik heb juist geleerd RECHTS te laden. Dit omdat mocht er its gebeuren waardoor je trailer losschiet van de auto je trailer met paard de berm in zal gaan door het gewicht.
Dit in plaats van de tegenliggende weghelft met op je af crossende auto's....
Als het goed is gaat je trailer helemaal nergens heen als hij losschiet! Dan wordt hij namelijk door je losbreekkabel op de rem getrokken.
Ik heb er werkelijk nachtmerries van gehad, wat als iemand erop knalt???