Voor de website zijn we op zoek naar fotos van verkeerssituaties ... Zijn er nog creatieve mensen die fotos willen maken van het rijden op de weg? En die zelf een soort van situatie in elkaar willen zetten (bijv een paard bij een auto)? Én die een fotograaf hebben ...
de fotos moeten ook gemaild worden naar de webmaster van ónze website: marjolein.h@hccnet.nl .
Succes (ook oude fotos mogen gebruikt worden hoor ) ik heb genoeg topics gezien van buitenritten...
Hopelijk krijg ik dan mijn vader's foto-ding mee, hij vertrouwt me die nog niet helemaal toe, anders proberen we het met de foto-camera van Sander (Sandertjuh) hier op Bokt, alleen gaat dat een beetje moeilijk met bewegende dingen op die foto's. Maar het lukt wel (hoop ik)
Als iemand foto's wilt maken van een paard in het verkeer. Ik heb hier een super omgeving daarvoor. Ik woon midden in het Westland, er komen hier per dag 200 vrachtwagens langs en daarnaast nog trekkers, heftrucks, shovels en andere gekkigheid. Ook heb ik hier fietspaden, smalle wegen voor auto én fiets etc., rotondes, stoplichten, noem maar op. Alleen heb ik geen fotograaf tot mijn beschikking, dan zou iemand hierheen moeten komen.
heb de site bekeken ,vind het er goed uitzien. zal eens met een paar vrienden een paar foto s maken, en dan moet je dneken aanfoto s met een kraan, shoveltje, trekkers met allerlei atributen er achter enz. als ze klaar zijn stuur ik ze wel.
ik kan ook wel kijken of ik wat kan schieten vandaag toevallig gaat vandaag dandylover vandaag als het goed is de weg op! Foto's zal ik daarna zo snel mogelijk mailen!