Kur op muziek laten maken

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fitzroy

Kur op muziek laten maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-02 23:18

Ik weet dat hier al verschillende topics over geweest zijn maar kom er met het zoeken niet echt uit.

Ik wil als ik zometeen Z2 ga starten ook graag een kur op muziek gaan rijden.
Omdat ik ontzettend a-muzikaal ben en het toch een vak apart is om al die verschillende ritme enz. netjes aan elkaar te mixen wil ik er een laten samenstellen.

Ik heb even een aantal vragen:

* Wie heeft er namen, telefoonnrs. en sites van mensen die kuren samenstellen?

* Op wat voor bedrag moet ik ongeveer rekenen?

* Kiezen die mensen ook uit wat voor muziek het beste bij jou en je paard past? Bv. een lichtvoetig aandoend paard heeft andere muziek nodig dan een zwaarmoedig paard.

Nou ja, ik wil graag alles omtrent kuren op muziek laten samenstellen.

Even ten overvloede: op www.marvins.nl ben ik al geweest dus graag andere namen!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 23:21

Vraag even aan Jura, die heeft een vriend die kuren maakt, nou ja de muziek dan Haha!
En niet te vooruitstrevend worden he, ik zou eerst weet je nog? Maar ja als je op mij moet wachten..........
Veel succes met het in 5 minuten proppen van alle verplichte onderdelen Frusty *LOL*

SG, je wordt nooit vergeten.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 23:30

Mijn moeder heeft ook verschillende kuren gemaakt, voor Z1/Z2 nivo, pas de deux en viertallen.
De muziek werd samen met de ruiter uitgezocht.

Ik heb geen idee of ze nog steeds kuren maakt en hoeveel het kost. Ik kan het wel eens vragen.

[KS-MK] [webcam] Dream Team Mini's 2017 (seizoen 14) - nu ONLINE voor het 2017 seizoen.
Drachtige merries: Daisy 283 dagen, Party Girl 277 dagen, Misty 269 dagen, Amy 251 dagen, Cookie 203 dagen, Snazzy 169 dagen & Lizzy 164 dagen.

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 10:27

Een andere site dan die van ons is www.studiotraxs.com
Je kunt bij hun ook wat muziek beluisteren. Mischa Koot heeft haar kur daar laten doen, de muziek is ingespeeld door jongens van de band van Ilse de Lange.
Ook op www.kurmuziek.nl van Adsoft Horsedaces kun je wat voorbeelden bekijken en beluisteren.

Succes met je kur alvast! Heb je al een goede choreografie gemaakt?

Het adres voor Barok harnachement http://www.barokshop.com
Kur op muziek nodig? http://www.marvinsmusic.nl al vanaf €19,95 en incl. choreografie
Vakantie in de Spaanse pyreneeen? Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' http://www.topofthepyrenees.com

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie