Inter Hippique(Rotterdam)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

QueJira

Inter Hippique(Rotterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 11:47

Iemand ervaring met hun zadels?Het lijken me duidelijk zadels van betrre kwaliteit als die zadle van bijv zadelmartk,maar zou toch graag weten of er mensen zijn die ervaringen met deze zadels hebben.Ik snap dat je voor die prijs(nu een aanbieding ze zijn nu 270euro) niet een zlefde zadel hebt als bijv de kwalteit van Kieffer,ik wil allen weten of ze niet gevuld zijn met enge dingen of na een paar keer rijden uitelkaar vallen Knipoog

plaatje---> Afbeelding
Laatst bijgewerkt door QueJira op 12-05-05 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Roxy20

Re: Inter Hippique(Rotterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 11:54

Het zadel ziet er netjes uit. Alleen kan je niet verwachten dat het dezelfde kwaliteit heeft als een Kiefer zadel. Ik vind dat het gewoon goede zadels zijn. Heb er ook een gehad maar dan vzh. Die zag er na een jaar nog goed uit, alleen had ik wel waar de beugelriemen hangen wat slijtage plekken.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:45

Heb er een IR vzh vandaan, heb het nu een half jaar en ben er op zich tevreden mee hoor. Geen rare vulling en valt ook niet uit elkaar. De service is gewoon goed, als het niet past kan je het gewoon ruilen(wel even binnen 24 uur melden).

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 18:30

ok bedankt tot dusver,in ieder geval geen bergen met negatieve ervaringen Haha!

mieki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:35

ik heb er ook een zadel gekocht en terug gebracht...ik vind dat een dressuur zadel een zweetblad moet hebben dat recht naar beneden loopt gelijk aan je beenligging en die op het plaatje geeft het al aan te ver naar voren en daar ligt dus niet je been als je het denkbeeldig voorstelt...en de zit is heel klein er moet zeker een hand achter passen...maar ze zien er inderdaad netjes uit en kwaliteit is netjes

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 20:59

mieki schreef:
ik heb er ook een zadel gekocht en terug gebracht...ik vind dat een dressuur zadel een zweetblad moet hebben dat recht naar beneden loopt gelijk aan je beenligging en die op het plaatje geeft het al aan te ver naar voren en daar ligt dus niet je been als je het denkbeeldig voorstelt...en de zit is heel klein er moet zeker een hand achter passen...maar ze zien er inderdaad netjes uit en kwaliteit is netjes

van dat zweetblad kan ik in komen,mar over de zit snap ik niet helemaal,je hebt toch verschillende maten?(17 en 18 inch geloof ik)

mieki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 21:15

ja klopt maar die verhouding klopt niet helemaal want ik had gewoon een 17,5 inch en er kon geen hand achter kijk maar op de foto de zitting van het voorbeeldplaatje is erg klein en kort succes

panic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 21:58

Hoi,

Ik heb er een vzh zadel gekocht, en ik ben er heel blij mee.
Hij zit lekker, en hij zit ook goed op mijn paard.
Terwijl het toch heel moeilijk was om een goed passend zadel te vinden omdat hij bijna geen schoft heeft.
O.k. het leer zal geen jaren meegaan, maar tot nu toe gaat het goed.

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 11:58

panic schreef:
Hoi,

Ik heb er een vzh zadel gekocht, en ik ben er heel blij mee.
Hij zit lekker, en hij zit ook goed op mijn paard.
Terwijl het toch heel moeilijk was om een goed passend zadel te vinden omdat hij bijna geen schoft heeft.
O.k. het leer zal geen jaren meegaan, maar tot nu toe gaat het goed.
hoe heb jij dat gedaan met passen dan??Jij woont natuurlijk in de buurt,ik woon in Zeeland,dus ik moet gaan gokken...

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 12:12

Haha, wat stom, ik kijk iedere dag op bokt en had dit topic nog niet gezien, ik heb net eenzelfde topic geplaatst omdat ik ook erg nieuwschierig ben naar deze zadels! Ze zien er namelijk een stuk beter uit dan die van zadelmarkt! Ik ben op zoek naar een leuk dressuurzadeltje voor bij mijn veerlzijdigheid, dressuurzadels zitten wat lekkerder.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 12:23

Volgens mij als je binnen 24 uur meldt dat het niet past, kan je met hun afspreken wanneer je em terugbrengt. Je kan het namelijk gewoon ruilen mits telefonisch gemeldt binnen 24 uur. Suc6