Wat zijn de voordelen wanneer men bij één van de twee maatschappijen in zee gaat? Qua premie scheelt het niet gek veel met elkaar. Misschien heeft één van jullie ook nog antwoorden op de volgende vragen voor me. Bij welk bedrag moet men rontgenfoto's leveren bij Interpolis? (AMEV Hippo vanaf 8.500 euro) Bestaat er een verplichte overname bij Interpolis na afkeuring van je paard? Hoeveel procent van het verzekerd bedrag wordt uitbetaald bij (blijvende) schade/kreupelheid van je paard?
Als jullie nog andere goede verzekeringsmaatschappijen weten, zou ik deze ook graag van jullie horen. Let er wel op dat vele paardenverzekeringen onder dezelfde maatschappij vallen (bijvoorbeeld Interpolis of AMEV). Alvast bedankt

Maar bij mijn verzorgpaard is alles goed gegaan. Ze zou voor dat ze afgemaakt werd eigenlijk nog op transport moeten, maar Amev had er mee ingestemd dat ze dat niet meer mee hoefde te maken en ze is ingeslapen op de Uithof. (trailerdramamerrie) Dat is mijn enige ervaring met verzekering qua paarden en heb daar mijn keuze op gebaseerd.