Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Choices schreef:Er zullen nu wel mensen reageren maar volgens mij is het niet echt een hele grote doelgroep. Maar 44 t/m 48 kan ik me nog voorstellen maar volgens mij is er voor t/m maat 56! niet heel veel animo aangezien veel mensen die die omvang wel hebben niet paardrijden.. maar dat is wat ik DENK dus ga nog maar even door met je onderzoek
Vera26 schreef:Een maat 56 is er te krijgen in verschillende lengtematen, je hoeft niet te zwaar voor het paard te zijn om die maat te moeten hebben. Tevens is de ene maat de andere niet. Een fors iemand zou misschien ook wel eens een andere rijbroek dan alleen stretch willen
Denk ook aan iemand die langere benen heeft als gemiddeld. Die heeft er ook moeite mee om een goede rijbroek te vinden.
Citaat:Tevens is het een misverstand, dat mensen van die omvang niet paardrijden. Ik ken er genoeg, tevens ken ik ook mensen die "op de wagen" zitten en met authentiek gerij de juiste kleding willen hebben. Een breder schootkleed is toch wel handig hoor. Veelal zitten deze mensen gelijk aan maatwerk wat weer ontzettend duur is.
Citaat:Denk ook eens aan "goedkope" rubberen laarzen met een bredere kuit.
Chaps, die zijn ook vaak te smal. Hoofdeksels voor mensen met een groot hoofd.
Citaat:Denk ook eens aan een goede BH voor de dame met een bovengemidelde boezem, deze zijn ook zeldzaam in de betaalbare vorm.
Citaat:Ik wil mij niet alleen maar gaan richten op de rijbroeken, maar op alle rij/koets kleding die in "niet veel voorkomende" maten slecht verkrijgbaar zijn.
pubelia schreef:maar die rijbroek gaat nog maar tot 48??