zadelmarkt Urk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

soepkipjah

zadelmarkt Urk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 20:11

Wie komt of koopt er weleens spullen bij de zadelmarkt in Urk? Ik kijk regelmatig op de site http://www.zadelmarkt.nl en ik zie af en toe echt geweldige koopjes staan, maar voor ons is het te ver om er 'even' heen te rijden. (110 km.) Dan hebben we het geld betaald aan de benzine.. Ik vroeg me dus af wie er wél heen gaat en of diegene het misschien niet teveel gevraagd vind om wat extra mee te nemen. De spullen kom ik dan ophalen als je tenminste 40 km. of dichterbij mij in de buurt woont Knipoog Voor meer informatie kun je altijd even een pb'tje sturen! Alvast bedankt! Tong uitsteken

Groetjes

Puera

Re: zadelmarkt Urk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 20:20

Ehm, zadelmarkt krijgt telkens meer 'filialen' in Nederland en zelfs in België. Je zou ze eens kunnen bellen met de vraag waar ze allemaal zaken hebben zodat je op basis van je eigen woonplaats kunt vaststellen welke het dichtste bij is. Overigens raad ik je aan om eens te kijken op de site van hun Friese 'filiaal (Huppa), volgens mij hebben die een webshop.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 20:31

Ik ben een tijdje geleden er geweest, in Urk. En idd, het zijn soms ongelovelijke koopjes, maar ik vond het geen denderende spullen die ze er hadden liggen. We zijn dus ook weer met lege handen naar huis gegaan. Dan maar wat duurder...

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 20:59

je kan de spullen ook laten verzenden. Er zit er ook een in zeeland. Ik heb er een zadel, kinder zadeltje, hoofdstel, 2 sjabrakken gekocht en ik was er erg blij mee ( en nog) gewoon goed kijken wat je koopt. Zoals bij elke zaak ligt er goed spul en rotzooi

soepkipjah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 22:00

Ik zal eens op die site van www.huppa.nl kijken. Kijken wat ze daar voor me in petto hebben. Verzenden lijkt me namelijk wat makkelijker inderdaad. Die zadelmarkt in Urk doet dat voor zover ik weet niet meer.. je moet de spullen zelf komen halen. Dat is het jammere ervan.

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 22:48

oeh dit word weer een eeeeeeeindeloos topic over of zadelmarkt nou wél of niet goed is Haha!
bereid je maar voor Knipoog

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 07:58

Ik heb op TEM gedrukt, hier heeft toch niemand meer zin in, verspilling van bits en bytes!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 08:05

Ach, als iedereen gewoon leest is er toch niets aan de hand?
De TS vraagt gewoon of er iemand naar toe gaat en of deze dan misschien iets voor haar mee wil nemen. verder vraagt ze nergens anders naar, jullie zijn het die blijkbaar iets anders lezen en reageren op iets wat niet gevraagd wordt Koe

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 08:17

Dan denk jij helaas niet goed, zadelmarkt wordt behandelt bij sticky's! onder zadels en daar moet TS dus heen.
Boktregels zijn er om gelezen te worden.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 08:29

Ze VRAAGT of er iemand naartoe gaat en of deze iets mee wil nemen voor haar.....waar staat dat in de sticky's? Laat mij maar eens zien waar ik iemand kan aanklikken die daar regelmatig naar toe gaat en iets mee kan nemen voor de TS.
Reageren op zadelmarkt zelf, waar helemaal niet om gevraagd wordt door de TS, dat is iets waarvoor je een sticky kan bekijken, daar is alles idd. wel over gezegt. Vertel mij nou toch niets over de Bokt regels zeg, misschien moet je zelf eens beter gaan lezen en kijken waar de TS om vraagt Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 10:44

soepkipjah waar woon je dan? dat is dan wel handig om te weten. ik wil er binnenkort ook een keer naar toe denk ik. ik ben al een keer in belgie geweest maar dat was een schuur met vooral zadels en tuig wat ik niets vond.

soepkipjah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 11:14

Ik vraag inderdaad niet of zadelmarkt goed spul enzo verkoopt. Ik vraag alleen of er iemand heengaat die toevallig wat voor me mee zou willen nemen. Dat is alles. Maar ik woon in de buurt van Gorinchem (Zuid-Holland). Maar alle filialen zijn best ver hier vandaan. Maar misschien dat ik het via de site van huppa ga proberen, omdat die spullen verzenden. Ik zal het nog even bekijken!

Groetjes, Diane

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 11:28

ja, sorrie iets te snel gelezen( het was nog vroeg)
Maar omdat je bericht begon met "ik zie vaak geweldige koopjes staan" dacht ik weer aan de zadelmarkttopics waarvan de uitkomst allemaal is: het zijn sprookjes en geen koopjes. Maar natuurlijk zijn er ook mensen tevreden, anders bestonden ze allang niet meer.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 11:50

Er is een filiaal van de Zadelmarkt in Zoetermeer.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 15:19

Zolang dit geen welles niets topic wordt over Zadelmarkt mag het van mij open blijven.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 15:25

van wat ik heb gehoort is de prijs/kwaliteits verhouding aardig, er komen steeds meer filialen bij, dus even zelf kijken kan geen kwaad toch?

soepkipjah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 21:26

Dat 'even zelf kijken' is dus het probleem. Maar goed, ik heb inmiddels de stickys gevonden van de zadelmarkt (ook al zocht ik die helemaal niet, omdat ik gewoon wilde vragen of iemand wat voor me mee zou willen nemen.) Maar ik denk dat ik maar iets ga bestellen van de Huppa site, omdat die ook spullen verzenden.