Utrecht

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lon

Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 19:02

Hallo,
Na maanden zoeken is het eindelijk gelukt: ik heb een kamertje in Utrecht gevonden! Party!! Maar daardoor heb ik nu wel een vraagje: weten jullie een leuke manege of (studenten)vereniging in of rond Utrecht?
Alvast bedankt,

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:19

ik heb vroeger altijd op manege groenesteyn gereden, vond het echt superleuk daar, maar was toen vooral pony manege.
Ben dr laatst weer terug geweest om een paard te kijken en de sfeer is nog steeds goed, maar dat komt dan ook wel omdat we de eigenaren zowiezo van wedstrijd enz kennen.
verder ehm... geen idee, dr ziijn 2 studentenverenigingen d8 k, maar weet nie welke....

gefeliciteerd met je kamer trouwens!! echt top dat je dr 1 hebt in Utreg!!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:50

er zijn diverse studenten rijverenigingen in/rond Utrecht. Je kunt eens informeren bij de faculteit diergeneeskunde (je hebt bv. Sollysel, Hippeia
Ik weet niet of ik de namen goed heb geschreven Bloos maar je kunt er vast wel wat mee!) afhankelijk van de kant van Utrecht waar je woont zijn er ook diverse maneges (Zilfia's Hoeve- Houten, Verende Wagen- Houten, Groenestein- Utrecht, de Paddock-Bilthoven etc etc) succes!
ps gaaf dat je een kamer hebt kunnen vinden Haha!

http://www.stalrhijnauwen.nl facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
zadelmak maken, trailer laden, dressuurles t/m ZZ niveau
pensionstal sinds 1981 met veel buiten voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof

Gast654

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:57

Een vriendin van me heeft jaren bij Pegasus gezeten. Dara was het volgens mij wel leuk, die deden ook mee aan studentenwedstrijden tegen andere studentenrijverenigingen bijvoorbeeld. Ook gaan ze op kamp enzo.
Ik weet niet precies waar ze zitten maar wel in Utrecht iig.

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

Lon

Bedankt, nog een paar vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 21:30

Bedankt voor de reacties!
Tsja, Hippeia en Sollysol, bij de eerste heb ik gekeken en het lag me niet echt en de tweede is alleen voor diergeneeskundestudenten, voor zover ik weet. Over groeneveld en pegasus, zouden jullie een tel. nr. en eventueel een adres kunnen achterhalen? Via innet wilde mij dat nl. niet goed lukken Frusty

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie