wat vinden jullie van een maanoog?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 00:52

ik vind maanogen echt niet mooi
het lijkt net of ze heel gemeen kijken
ik ken ene paard dat creme is ( heeft ook een naam weet niet precies hoe) en die heeft 2 maanogen
nou heeft hij al zijn kleur niet mee maar ook nog 2 maanogen maakt hem helemaal lelijk...
terwijl die echt super goed is... maar toch durft de springruiter van die stal zichzelf niet te vertonen met dat paard dus gara nu iemand anders hem starten

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 11:31

ik vind het niet mooi!!!
maar wel appart Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 12:12

ingrid schreef:
ik vind maanogen echt niet mooi
het lijkt net of ze heel gemeen kijken
ik ken ene paard dat creme is ( heeft ook een naam weet niet precies hoe) en die heeft 2 maanogen
nou heeft hij al zijn kleur niet mee maar ook nog 2 maanogen maakt hem helemaal lelijk...
terwijl die echt super goed is... maar toch durft de springruiter van die stal zichzelf niet te vertonen met dat paard dus gara nu iemand anders hem starten


Achterlijke springruiter dan...voelt hij zich te goed met zijn paard. Al zou mijn paard zijn hoofd achterstevoren staan...je bent toch hartstikke trots op je paardje?? Al wordt mijn paard een gedrocht, als zijn karakter maar goed is! Verder heb ik gewoon schijt aan iedereen die er een verkeerd woord over heeft te zeggen Haha!

Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

Gribaldi-veulen met 2 blauwe ogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 21:27

Ja die heb ik hihi, heel apart. Zwart met knalblauwe ogen. En het is toch een echte Gribaldi!!! Maar eerlijk is eerlijk het wat wel even schrikken.
Hij is gezond en dat is het aller belangrijkste.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 21:48

Mijn tinkertje heeft ook 2 maanogen, en ik ben er helemaal verliefd op, op heel mn tinkertje trouwens Lovers

En wat Xono zei ben ik het helemaal mee eens, karakter telt, en echt niet hoe dat paardje eruit zou zien, ik zou ook alleen maar héél trots zijn op mijn paardje.. al zou hij zijn kleur en die ogen (die maanogen, die ik overigens prachtig vindt) niet mee hebben!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 21:21

Op onze manege stond ook een tinker: winnetou en had ook een maanoog!!! superrrr mooi!! en dan met die lange winpers Lovers
Ik vin dhte bij elke paard wel leuk! het is apart en ik vind het zeeeeker niet lelijk! zag laatst een plaatje van een paard met 2 maanogen!! dat was nou eens echt apart! Dat was in de Divoza catalogus van dit jaar!
-xxx-
Monique

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 21:46

Ik vind ze bij sommige paarden heel mooi, en bij andere minder...
Hangt dus een beetje van het paard zelf af, hoe het toont e.d.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 14:55

Mijn tinker heeft ook 2 maanogen en ik vind het echt leuk staan. Maar sommige paarden krijgen er inderdaad een hardere oogopslag van. Ik vind het dus niet altijd mooi. Is per paard verschillend.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-02 16:26

Oud-topic mensen!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 16:45

Nou hij toch weer bovenaan staat, wil ik even melden dat ik nu een Paint heb met anderhalve maanoog *LOL*

[img]http://www.rietdijk.com/fotos/15-4 Budhoofd.JPG[/img]

Hij kijkt toch helemaal niet gemeen? Verward

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

maanoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 17:02

Ik vind maanogen verschrikkelijk lelijk vooral als het dan ook nog anderhalf maanoog betreft Gaaaap

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 17:36

niet mooi
maar wel appart

Redgold

Berichten: 181
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 22:25

Ik ken een quarter (vos), daar vind ik het enorm charmant bij. Echt heel gaaf.
Ik houd wel van iets aparts. Maar het moet ook bij het type passen.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 09:42

ingrid schreef:
....ik vind maanogen echt niet mooi
het lijkt net of ze heel gemeen kijken.


Gek hè, dat zegt mijn vriendin ook altijd Verward ; bij ons op de stal staat een appaloosa met 2 maanogen en ik vind dat ´ie er juist lief mee uit ziet, net alsof ´ie de hele dag verbaasd in de wereld kijkt Lachen ! Die van XoNo vind ik ook lief! Wel vind ik het bij western-paarden vaak mooier als bij andere.
Maar... idd, karakter telt! Mijn Dikke wint misschien ook niet de eerste prijs bij een schoonheidswedstrijd, maar als het om karakter gaat, scoort ´ie vast en zeker heel hoog Lovers ! (hij heeft geen maan-o(o)g(en) !)

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 19:43

Ik heb een New Forestje (jaarling), ondanks der maanoog is ze daarom niet minder lief ofzo...het is een enorm knuffelding met tja een maanoog....enerzijds vindt ik dat wel "jammer", maar anderzijds stoort het me helemaal niet en ze loopt er ook niet minder goed door...