pony nemen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:06

Shetlanders eten helemaal niet weinig.

pokemon

Berichten: 88
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 15:08

ZE HOEVEN TOCH MINDER ANDERS WORDEN ZE TE DIK DOLLIE KRIJGT OOK HEEL WINIG OP DE MANEGE. DAT IS TOCH WEL GOEDKOPER OF NIET?

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:08

Ach jee, het wordt steeds leuker...Je kunt ook gewoon ergens uit het weiland een pony halen, en die meenemen, is nog veeeeeel geodkoper, en als hij dood gaat van de honger omdat je van je zakgeld geen voer kan kopen, dan kun je gewoon weer een nieuwe halen.
Mag ik vragen hoe oud je bent ?

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:08

Ai, waar begin je aan?
Wat als blijkt dat die pony toch niet zo geweldig lief is? Wat als hij kreupel blijkt te zijn of een andere ziekte heeft? Je merkt zo'n dingen ,niet zomaar hoor. De dierenarts moet maar 3 keer komen en jullie zijn platzak.
Erg onverantwoord als je het zou doen. Denk ook eens aan de pony zelf!! Je zal al gauw merken dat het niet te onderhouden is en dan kom je in de problemen.
En verder mag je niet zomaar een pony stallen in iemand anders zijn eigendom. Zelfs al is het van de gemeente.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:08

GEEN EEN!!!!!! *gilt dit uit*

Dom dom dom, sorry, ik word hier niet goed van... Ga eens naar de bieb en haal eens wat paardenboeken.
Kom dan nog maar eens vertellen wat je hebt geleerd!

excuses voor mijn uitbarsting, maar hier kan ik niet tegen! Misselijk

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:10

Toch Pokemon, je kan misschien toch beter voor een wat grotere pony gaan, want jij groeit ook immers nog en straks ben je te groot voor die pony. En een iets grotere pony eet heus niet zo heel veel meer hoor!
Als je even rondkijkt zul je zien, ergens staat heus wel een mooie pony met een halster aan in een landje...kan je dan zo lopend meenemen naar je stalletje (wel even aan die mensen waar die bij staat vragen of dat mag, hoor)...en dan kan je er veel meer lol aan beleven....

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:14

Amulet staat ook gewoon los in het weiland, die kun je ook zo meenemen, het is dan wel een haflinger maar dan moet je wel even de dierenarts kosten betalen die nu al oplopen tot boven de 1000,- (met een beetje geluk) en dat wordt nog heel veel meer.
Maar ja haflingers shetlanders ijslanders enzo worden toch nooit ziek en die hebben toch ook nooit eten nodig ????dus ach...je kunt hem eigenlijk ook wel zonder DA in het weiland laten staan...dus ja als je het zo bekijkt is het gratis...

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:17

Ja en een hoefsmid, ja wie gaat daar tegenwoordig nog naar toe. Wormspuit niet nodig, heeft hij ook wat gezelschap.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:20

Yootha schreef:
Ja en een hoefsmid, ja wie gaat daar tegenwoordig nog naar toe. Wormspuit niet nodig, heeft hij ook wat gezelschap.


Ja idd als je die wormen gewoon lekker laat groeien heeft hij ook nog gezelschap en hoef je je ook geen zorgen te maakt dat je "shatelander" te dik wordt....
En je hebt ook geen kosten aan een weidemaatje, of het in orde maken van een tochtend schuurtje waar je pony stront verkouden van wordt, maar ach een dierenarts is toch onzin.....

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:28

En vergeet niet de groentesoep....Groentesoep doet wonderen...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:34

Misschien kun je heel de manege stelen, dan kan je hem daar stallen en dat ziet dan ook niemand. Daar hebben ze vast een kantine waar je de groentensoep op kan warmen


(toch eigenlijk wel leuk om er de draak mee te steken)

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:34

Ik geloof dat Dees gelijk heeft, dit is een bokker die ons op stang aan het jagen is Lachen .
Eerst geloofde ik het nog maar het wordt nu wel heel erg zot Haha!

Oh ja, vergeet niet eerst de gehaktballetjes uit de soep te halen voor je die aan de pony voert *LOL* *LOL*

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:43

Gewoon heel makelijk: niet doen....je hebt geen geld .....punt uit klaar.....

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:46

-zelfs voor een shet is een krakkemikkig houten schuurtje niet geschikt: is er genoeg verluchting (niet vol tochtgaten!), genoeg (dag)licht, al eens aan de brandveiligheid gedacht???

-bovendien kan je maar beter geen dier op de veemarkt kopen want goedkoop =meestal niet gezond=VEEL onkosten en waar halen jullie dat geld?

-en een veulen? om op te rijden???

-...

HALLO, LEES EERST AL JE CLUB PENNY'S EN PAARDENBOEKEN EERST EN KOM DAN NOG EENS TERUG...

Je zoekt je veel beter een verzorgpony/shet, of op de manege of kinderboerderij.

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:46

Ik hoop dat jullie dit niet menen, want dan zijn jullie echte idioten (sorry kindjes, jullie zijn wsch nog te jong om beter te weten)!!!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:49

Ik vind het een enorm leuke bak....hahahaha heerlijk topic. Ben zo benieuwd wie er zo grappig is onder de naam Pokemon...
Die nomineer ik meteen als grappigste bokker in het Kippenhok Haha!

Superlol!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:49

Wel eens aan een My little pony of barbie paard gedacht? Heb je nog in allerlei hippe kleurtjes ook!
Of een stokpaard, hobbelpaard of fiets, daar kun je nog op rijden ook!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:49

imker schreef:
Misschien kun je heel de manege stelen, dan kan je hem daar stallen en dat ziet dan ook niemand. Daar hebben ze vast een kantine waar je de groentensoep op kan warmen


(toch eigenlijk wel leuk om er de draak mee te steken)


hehe nou word het pas lachen, ach mensen laat haar gewoon lekker haar gang gaan, die pony komt er toch niet, ik maak me er niet druk om dat ze het voor elkaar krijgt.

Het is gewoon een pennymeisje van een jaar of 9 en die snapt niet helemaal dat een pony meer kost dan een tientje per week.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:52

TIEN EURO PER WEEK VOOR ZON 9JARIG MEISJE????
Jeempie, wat een boel!

HElaas denk ik dat er weldra een einde komt aan de pret. Pokemon heeft zich al een tijdje niet meer geroerd....
Misschien was het uurtje internet alweer voorbij...
Jammer, moeten we weer tot morgen wachten voor nieuwe berichten inzake 'pony nemen'.....

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:52

Flair, je hebt helemaal gelijk, maar het werkt zo aanstekelijk en als je eenmaal er op in bent gegaan, blijf je aan de gang... Party!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:58

hehe das waar het is verleidelijk om iets spottends te zeggen, maar ik ben een heel lief meisje die doen dat niet he Schijnheilig Haha!

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:58

Dees schreef:
Wahahaha, uit welke penny-aflevering komt dit verhaal? Misselijk


Ha ha!!! Haha!
Dat is een goeie!!!
Dit is idd te onwerkelijk voor woorden, en komt idd alleen voor in blaadjes zoals de penny!!!

En voor pokemon en vriendin::
Dit is echt een dwaas idee!!
Je kunt zo geen pony onderhouden!! Denk ook eens aan dat beessie, staat dat ding daar dag en nacht in een gammel schuurtje!!!

Als jullie nog geen eens een pony kunnen onderhouden van je zakgeld, en dat kun je echt niet, geloof me!
Dan kun je zeker wel een pony kopen?? NOT
En haal het niet in jullie dwase hoofdjes om er eentje te jatten!!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 16:00

ik zit me hier echt te bscheuren achter mijn PC Haha!

Wie owie is dit penny meisje echt??

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 16:02

In ieder geval is het iemand die de boel weer een beetje levendig maakt.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 16:07

Hoe komen jullie er bij?

Ik zie dit al helemaal voor me,beest ziek stiekem veearts bellen.

En dan.........valse naam opgeven?