pony nemen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noukie
Berichten: 10941
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:37

hahaha, dit is eg leuk!!!

maarre.. wie is pokemon nou???????????? gaan we dat nog wel te weten komen ooit offe???????????

tis iig lol!!

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:44

Ik lach me helemaal dood, hier, whahaahaaaahhaaa!!!
Wat een verhaal, en dan die opmerkingen erop. hihihi Haha!
*LOL* He, bokker toon ons nu je ware aard, want je hebt je lol nu wel gehad, neem ik aan! Grapjas!!! (bestaat er zoiets als bokker van het jaar? dan nomineer ik je bij deze, hahaha)

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 00:06

pokemon schreef:
DAT JULLIE HET NOU ZO MAKKELIJK HEBBEN IS FIJN VOOR JULLIE IK VRAAG ALLEEN MAAR WAT!!!!!!!!!!!!!!!



ok, Pokemon, denk niet dat iedereen hier eigen paarden heeft en het makkelijk heeft.

Ik ben nu 17, op mijn 8e begonnen met rijden, en nog steeds zou ik dolgraag een eigen paardje willen, maar het kan gewoonweg niet!!!

Je moet proberen reeel te zijn.

Eerst kon het niet door geldgebrek.
Nu niet door tijdgebrek, mijn moeder is alergisch voor paarden, en mijn vader is er bang voor. En ik maak heus ook wel eens plannetjes hoor, maar het kan gewoon niet.

En, vergis je er niet in wat een shetlander zoal nog eet, dat kan je echt niet betalen van je zak en les geld.

De meesten hier moeten namelijk hard werken voor hun paard.

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 00:10

ok mensen, voordat ik reacties krijg in de trant van wat dom dat je ook nog serieus reageert. even een uitleg (of uitweg):

ik ging er even vanuit dat het wel serieus is, als het dat namelijk niet is, dan is het niet erg leuk om reacties te krijgen van mensen die haar de gek aan steken.

Maar, ik geef toe, het verhaal klinkt erg raar.
Mezelf kennende toen ik nog niet reeel was, had ik zelf een paard van 1.70 in een stalletje van 1,5 bij 1,5 kunnen krijgen. }>

suusje78
Berichten: 36
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 00:18

he vroeger dacht ik er ook zo over maar weet nu wel beter
weltruste Dromen Slapen Haha!

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

dromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 10:30

Wat een geweldig verhaal!!
Alleen de voorpret om op deze manier een pony te gaan kopen lijkt me al erg leuk (als ze het niet echt gaan doen natuurlijk ,arme pony gezond met groentensoep in een gammel schuurtje Verward
Ik lees wel eens een penny van mijn dochter van 8 Bloos ,verhalen in penny zijn ongeveer gelijk aan het verhaal van pokemon ,niet zo gek dat ze denkt dat het echt zo kan ,wedden dat de pony een volbloed hengst blijkt te zijn en dat ze samen kampioen worden Haha!
Groetjes van Patricia

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 11:13

Daarom krijgt mijn achtjarige de Penny niet meer Knipoog . Ik had er een keer een voor haar gekocht en meteen ging ze aan haar pony's nek hangen en de meest vreselijke onzin uitkramen *LOL* *LOL* .

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 11:39

volgens mij is dr een alien geland op aarde die nog veel moet leren over de 'aarde' wezens.... Zeg es je chte naam is Xevawsfde of niet soms...

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 12:59

haha... alien!

Nou als ik MOET gokken °ik gok altijd fout°... dan gok ik op Sannetje!
Ze is nou gebanned, en maybe zoekt ze zo aandacht!
Verward
kan toch?
°Sannetje, ik beschuldig je nergens van hoor! °

of anders een hele grappige bokker... *LOL*

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 21:21

Maar als je een ban hebt KUN je toch niet meer terug komen? Verward Bart, zoek eens uit wie het is? }> Ben wel beniewd wie deze zeeeer grappige bokker is! Heb pokemon ook als grappigste bokker genomineerd. Party!! Volgens mij zit pokemon zich nu helemaal dood te lachen! Nouja, zou ik ook doen. *LOL*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 21:40

Volgens mij word er nu in een nieuw topic verder 'gedacht'...
dit is inmiddel WAY-off-topic.