opleiding paard&sport

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

party-girl

opleiding paard&sport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-02 19:45

K ga denk k de paarden richting uit en ben zaterdag naar AOC terra in meppel geweest die hebben paard&sport en paardenhouderij nou paardenhouderij vond k nix maar paard&sport leek me wel top. Wie heeft er ook zo'n opleiding gedaan? het is te vergelijken met deurne het is ook de enigste school naar deurne die dit heeft. Het lijkt me leuk om wat te doen met paarden en in het buitenland, in het 3e en 4e jaar mag je ook naar het buitenland stage lopen. Maar nadelen zijn wel dat k over moet gaan op een paard en moet mijn pony weg Huilen .
Ik weet dat je niet veel geld kunt verdienen in de paardenwereld maar wil gewoon ff weten wie ook zo'n opleiding heeft gedaan en wat je er van vond of raad je het af.

~Be as you are~

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 19:48

jeetje.. ik weet nix van die opleiding, maar heb je het er wel voor over om je pony in te ruilen voor een paard? Lijkt me vrij moeilijk..

Onderschriftloos :Y)

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-02 19:58

Dat word ook moeilijk, maar kijk k ging zowieso al over op een paard want mijn pony is ook al 17 en k kom gewoon niet echt meer verder hij word dit jaar in april al 18.

~Be as you are~

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 22:20

in principe hoeft 18 helmaal niet oud te zijn en helemaal niet vvoor en pony. Mijn vz paardje is ook 18 en ik wilde dit jara starten met wedstrijden! Alleen is dit niet doorgegaan omdat hij door omstandigheden vrij ziek werd... Ligt natuurlijk oa aan de leeftijd, maar voor het grootste deel wegens het gebrek aan goed voer een toijdje helemaal een gebkrek aan voer...
Maar dit is geen aanval op je keuze hoor, vroeg het me gewoon af. Haha!

Onderschriftloos :Y)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 22:42

Om even ontopic te blijven, en niet over de leeftijd van het paard te gaan praten (18 jaar is inderdaad niet jong meer), zeg ik dat deze vraag al heel vaak gesteld is. Zoek even op Deurne, en je komt een hoop bruikbare topics tegen.

Ik wil(de) (ik weet het niet zeker meer haha) de opleiding paardenhouderij en westerninstructeur gaan doen. Alleen daar weet ik wat meer over.

Ik weet wel dat je paard groter moet zijn dan 1.60 en op een bepaald niveau moet lopen (ik dacht L).

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie