Paard in termijnen betalen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 15:23

XoNo"]
[quote="Cassidy schreef:
Good things come to those who wait....

Ik wacht al jaren!! Ik snap wel wat je bedoelt. Maar een groen paardje, die je zelf inrijdt kun je volledig naar je eigen hand zetten...bovendien vind ik het leuk om mijn eigen paardje in te rijden...
[/quote]

Ik heb bijna twintig jaar op mijn paard moeten wachten. En daar zit jij nog niet aan... Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 15:24

Cassidy"]
[quote="XoNo"]
[quote="Cassidy schreef:
Good things come to those who wait....

Ik wacht al jaren!! Ik snap wel wat je bedoelt. Maar een groen paardje, die je zelf inrijdt kun je volledig naar je eigen hand zetten...bovendien vind ik het leuk om mijn eigen paardje in te rijden...
[/quote]

Ik heb bijna
twintig
jaar op mijn paard moeten wachten. En daar zit jij nog niet aan... Knipoog
[/quote]
Haha, ok daar heb je gelijk in...maar over een paar maanden KAN het...dus waarom zou ik dan nog langer wachten?

Desenco
Berichten: 13
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: noord brabant

met een contract is het wel verantwoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 16:37

indien er een contract wordt opgesteld door beide partijen zal dit geen probleem moeten zijn. er moeten natuurlijk duidelijkeafspraken worden gemaakt en er moet worden overlegd wat er met het paard/kosten gaat gebeuren indien het paard ziek wordt gedurende de afbetaalperiode etc. al ben ik verder geen voorstander van het op afbetaling een paard kopen/verkopen.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 18:09

Cody schreef:
Niet doen!
Helemaal niet als het bekenden van je zijn. Heb het vaak genoeg gezien dat door dat 'stomme' geld vriendschappen een knauw krijgen.
Koop pas een paar als je al het geld hebt. Je hebt namelijk ook steeds niet het gevoel dat ie al echt van jou is.


Klopt ik ken het! Begin er niet aan. Hoe goed je ze ook kent!!