Lessen op Z niveau zonder paard mogelijk?

Moderators: SayaJones, Apple, C_arola, Neonlight, Amaryllis

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

monnes

Lessen op Z niveau zonder paard mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 10:35

Ik ben voor een Amerikaanse op zoek naar een gelegenheid waar je kunt lessen op Z niveau zonder dat ze zelf een paard meebrengt.
In Amerika is het gebruikelijker om een clinic te krijgen op een paard van de clinic gever, bestaat dit ook in Nl? Zo ja wie heeft er goede adressen? Alvast bedankt. (Hopelijk is dit het juiste forum voor deze vraag...)

Eline

Re: Lessen op Z niveau zonder paard mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 10:36

Nee, dit is echt voor rijtechnische problemen. Ik verplaats je topic naar VraagMaarRaak.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 14:18

Ik heb vroeger een tijdje bij Maya de Hoog gereden op haar Z-paarden, gewoon lessen. Maar heb geen idee of ze dit nog steeds doet, dat is alweer zo een 4 jaar geleden.

www.mayadehoog.nl

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 15:31

Els Janssen...http://www.resim.nl/

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 15:59

Een beetje fatsoenlijke manege heeft een of meer paarden (al is het maar die van de instructeur of eigenaar (m/v) )die op niveau kunnen lopen. Trouwens, mijn persoonlijke overtuiging is dat het niveau in de ruiter zit.
Maar okee als er een lekker drukknopppaardje moet komen, dan kan ik je daarmee niet helpen, maar er zijn al een paar suggesties en er volgen er vast meer.

Je wilt paarden helpen? *klik*Facebook en @paardenopvangPT (Twitter) Je wilt een Iberiƫr kopen? *KLIK* voor Lusitanos, cruzados en andere Portugese paarden en ponies. Iberische ezeltjes met papieren en muildieren (klein).2 jarige bruine PSL hengst met 2 1e premies op naam.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie