Met paard op vakantie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hartje
Berichten: 1923
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Met paard op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 21:55

Wie van jullie weet er nog leuke adressen in Nederland om met je paard een weekend of zelfs weekje heen te gaan ???? Het gaat dan met name om een aantal dagen ontspannen buiten te rijden. Indien mogelijk accomodatie waar de paarden ook op het land kunnen en 's nachts op stal. *LOL*


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 21:57

Op Texel bij De Cocksdorp zit een adresje waar je je paard kan stallen geloof ik. Weet verder niet waar dat precies is en hoe het heet. Je kan daar heel erg mooi rijden. Door de duinen en over het strand. Lachen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

carola

Berichten: 8676
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 22:10

Kim (ook hier van bokt) en ik hebben vorige herfst de Veluwe Trail gereden. Echt supergaaf! Je kan precies zelf alles regelen. Je kan bijvoorbeeld een week wegblijven, en elke dat ergens anders overnachten. Je kan ook om de paar dagen verkassen, of wat dan ook... Je kan het echt helemaal zelf regelen.

Wij hebben geslapen bij de Henriëtte Hoeve in Wolfheze, dat is echt aan te bevelen. Supermooie, frisse stallen, (eigen) weidegang en hele leuke kamers voor onszelf. Echt een aanrader, en nog niet eens zo duur!

Wij waren er helaas maar 1 nachtje, maar mensen die we daar spraken zaten er een hele week.

Als je meer info wilt, moet je ff PB'en.

Oja, op texel ben ik ook bekend (ik begeleidt daar iedere zomer ponykampen), maar toch vind ik mijn eigen Veluwe nog stukken mooier! Haha!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

ikke

Berichten: 37440
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 01:56

Ja hoor, daar komt ie weer: www.recreatieruiter.nl lekker met je paard in andere delen van het land rijden, leuke mensen ontmoeten, andere omgangsvormen leren kennen en vooral veel gezelligheid.
Persoonlijke ervaringen weten? PB even.


Het meubilair van de NVVR

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 09:51

Ik ben 2 jaar geleden naar groot bartje geweest, vlakbij appelscha,
En je hebt alle mogelijk heden daar. Er zijn ook nog een aantal maneges in de buurt waar je info kunt krijgen over routes die je kunt rijden door t bos, of je kunt met de manege mee gaan en met een hele groep gaan rijden. Hebben Wij ook gedaan en zo hebben we nog meer paardenfans opgespoord die ook op de zelfde camping zaten.
Was heel leuk, maar ik wil ook nog eens naar het buitenland met zo'n groep een week door de bergen ofzo...

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 14:34

ER schijnt in Soest iets van vakantie met je paard te zijn, ik weet er voor de rest niets van hoor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 19 bezoekers