hij geeft geen voetje zodat ik zijn hoeven niet kan uitkrabb

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

hij geeft geen voetje zodat ik zijn hoeven niet kan uitkrabb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-02 18:57

De tijd dat mystery me gaat uit proberen is nu begonnen.....

ben ik hem aan het losgooien staat hij bij de kettingen en duwt er weer hard tegen aan om er door heen te komen, ik met de zweep staan dat hij daar weg moet, naja eindelijk daar weg heb ik hem mee genomen naar stal om zijn hoeven uit te krabben, maar hij geeft voor geen meter zijn achter benen zodat ik ze niet kan uitkrabben (blijf het wel net zo lang mee doorgaan totdat hij hem geeft) maar ik vind het toch niet de perfecte manier heeft iemand van jullie nog tips.

oja als ik hem omduw dat hij op de andere kant zijn gewicht zet geeft hij dus een lel met zijn been richting mijn gezicht... dat is dus ook niet echt fijn. Kan hij nu al gaan puberen ofzo ik heb geen idee bij welke leeftijd dat is. is maart word hij 4 jaar oud

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 20:21

tegen z'n been duwen met je boven been en dan wel van te voren z'n achterbeen al vast pakken en zijn achterbeen over jou knie laten gaan.zodat hij hem ook niet kan terug trekken.dit dacht ik de juiste manier om het aan te leren. en als hij het krappen niet accepteerd doe dan eerst alleen z'n been optillen en strekken en weer neer zetten als dat goed gaat met een borteltje over de hoef heen gaan en daarna pas krabben misschien is dat de angst voor het optillen over