Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Verder vind ik het een fijn zadeltje. 
maar volgens de winkel en andere mensen was dat bijna onmogelijk
cadmaddie schreef:ik heb zelf een 2000 maar op de manege waar mijn paard staat zijn er een stuk of 10 500tjes voor de manegepony's. En die hebben ze al een jaar of 5, worden zeeeeer intensief en veel en vaak gebruikt en zien er nog als nieuw uit. Ik vind zelf de 2000 net wat fijner zitten, maar ben echt een voorstander van wintecs, zeeeker voor jonge paarden die nog groeien en veranderen.
en over die boom, aan de voorkant van het zadel zit een stuk kunstof vast met klittenband ofzo en dat kun je gewoon lostrekken, daaronder zit de boom, die zit met een paar schroefjes vast.. Voor 15 euro ofzo kun je er een kopen bij de ruitersportzaak er zijn een stuk of 6 verschillende maten en door er een grotere of kleinere in te zetten kun je hem beter passend maken.
en is een tweedehands wintec dan geen optie?

Citaat:ben ook benieuwd hoe het zit met een rijbroek met leren zitvlak
De Wintec 500 vz heeft gewoon een glad zitvlak. (dus geen suède) Misschien zou het met een suède zitvlak minder lekker zitten.
. cadmaddie schreef:divoza, tja als je veel korting kunt krijgen is het interessant natuurlijk. Maar ik heb mijn 2000 gewoon bij de ruitersportzaak hier laten bestellen en ik was ipv 528 euro (divozaprijs) was ik minder dan 450 kwijt en de eigenaar is zelfs aan huis geweest om het op passend te maken.