paardenmassage

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

paardenmassage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 19:52

Party!! Hoi even een vraagje , ik ben op zoek naar iemand die een cursus paardenmassage geeft, heb hier wel eens van gehoord en het lijkt mij wel wat... Graag wel in Noord -Holland Pling
Laatst bijgewerkt door charene op 23-01-02 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 22:16

Ik weet niemand die zo'n curcus geeft, maar ik heb vorig jaar voor mijn verjaardag een boekje gekregen over massages bij paarden. Was geloof ik 15 gulden en er staan iniedergeval handige tips in, misschien dat je daar wat aan hebt. (kwam hier gewoon bij een ruitersportzaak vandaan) heb de titel zo niet bij de hand, maar als je die wilt weten kan ik hem wel opzoeken!
XxxxXjes essie

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 22:19

Toevallig had ik het vorige week met iemand over paardenmassage. Zij wil een opleiding daarvoor gaan volgen. Er schijnt vrijwel niemand in Nederland te zijn die deze opleiding gevolgd heeft. Cursussen hiervoor worden ook niet in Nederland gegeven. Ik weet dus helaas ook niemand voor je.

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

massage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 15:38

hoi ik weet alleen iemand in de buurt van Arnhem, en die komt wel eventueel op lokatie maar dan moet je zelf een aantal deelnemers zoeken want het was best prijzig (ik dacht 250 gulden)
Ik heb zelf een TThouch cursus gedaan is ook een soort massage dat was in Schagen
groetjes marion