stal Lean

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

stal Lean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-02 19:30

Stal Lean (in Nistelrode, dacht ik..) adverteert veel in de paardenkrant. Kent iemand deze stal? Hoe zijn de paarden die ze daar over het algemeen hebben? Ze hebben namelijk best wel eens op papier interessante paarden staan. Heeft iemand er wel eens een paard gekocht?

truus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 23:58

Ik wil ook graag weten of iemand Stal Lean kent. Ik ben namelijk opzoek naar een ander paard en hun adverteren heel errug veel, ook in de telegraaf.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 10:41

Hahahaha, ik dacht ff dat je zelf een stal ging oprichten met die naam..... grinnik. Maar nee, verder weet ik niks van hen... Haha! Haha! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-02 17:00

haha, ik vind het zelf ook heel gek klinken, iloon. Maar ja.. Ik heb al een stal he..

ocean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 01:31

ja,ik heb dus mijn paard bij stal lean gekocht en ik heb er goede ervaringen mee,maar natuurlijk zoals bij elke handelaar is altijd voorzichtigheid en deskundige hulp nodig.

truus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 20:06

bedankt, ik ga er wel kijken, en als ik een paard leuk vind dan mogen ze hem eerst voorrijden.

gr, truus

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie