hebben jullie een leuk idee???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

hebben jullie een leuk idee???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 19:06

hey ik wil met een vriendin dolgraag een trektocht maken, lijkt me echt geweldig!!! Ik zou wel graag western willen rijden dan, maar mijn vriendin niet...
nu is mijn vraag: hebben jullie een luek idee waar en hoe we dat kunnen doen? En heeft er iemand ervaring met trektochten? Wel graag in het buitenland!! Haha!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:20

Hippotrek organiseert veel trektochten te paard. Op IJsland, in Afrika enz. , waar je maar wilt. Eén nadeel: het is echt wel duur.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:27

Waar wil je heen en hoe groot is je budget? Ik ben een keer in Frankrijk op ruitervakantie gegaan met een reisorganisatie met de naam France Individuelle. Dat waren dagtochten te paard in de Dordogne, en je sliep op een camping in een tent. Paarden waren heel goed, (Anglo-Arabier en Selle Francais) , en je reed op dressuurzadels. Dezelfde organisatie biedt ook Hoteltrektochten aan. De reisorganisatie is Nederlands. Het weer toe was heel erg goed (maar het is wel een regenrijk gebied) De Dordogne zelf een fantastische streek...de vakantie zelf is niet goedkoop...

Kijk even hier: http://www.france-individuelle.com/acti ... _paard.htm

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 20:15

klinkt luek cassidy, maar ik bedoel eigelijk meer echt trekken.. Van plaats naar plaats dus... En het liefst western!! en dan hele dagen...

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 20:56

ik ga waarschijnlijk als de haflinger van sandra niets ernstigs heeft voor 15 dagen trekken door canada of amerika.en dan slapen we in tentjes en voor 'savonds hebben we een wagen die mee rijdt naar de volgende overnachtings plaats waar we kunnen douchen enzo,maar overdag alles in de natuur. en anders moeten we wat goedkopers zoeken waarschijnlijk frankrijk of oostenrijk zal het dan wel worden denk ik

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 20:58

gaaaaaaaf!!! maar jullie regelen dus alles zelf? Ook mat eigen paarden dus? Want dat hebben wij dus niet.. Enne canad is dat niet vet duur om er te komen???