wat vinden jullie???

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SuperSmurf

wat vinden jullie???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 20:56

ik heb een vz paardje en was van plan dit jaar te starten, maar wegens gezonheidsproblemen van me paardje is dit niet doorgegaan...
Nu gaat het wel weer redelijk goed met hem... Hij hoest nog wel eens af en toe en heeft last van een loopneus.. Ook is hij nog niet helemaal voldoende op gewicht.. Maar met een maand moet dit alles verbeterd zijn.. (gaat nu nl al aan de betere hand..)
MAAR: kan ik dan nog starten??? Dat zou dan dus pas in maart zijn.. op zijn vroegst.. Hij is nog niet gechipt en moet twee keer ge ent worden omdat de laatste keer al een tijdje geleden is...

Wat vinden jullie ervan???

Onderschriftloos :Y)

Hippolita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 22:25

Als ie dan gewoon weer gezond is en goed op conditie en alles kan het maakelijk. Je moet wel zorgen dan dat ie die inentingen heb gehad en gechipt is anders kunnen de jury's nog wel es gaan zeiken!!
Veel succes ermee.
Groetjes Hippie

Ik zal altijd van je blijven houden Snoopy!!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-02 12:05

nog een vraagje... ik heb wel eens gehoord dat wanneer een paard twee keer ge ent moet worden er dan ook een half jar tussen moet zitten.. Maar da's toch niet logisch? normaal moet er ook een half jaar tussen zitten?? Dan kan je hem dus een aantal jaren niet enten en vervolgnes gewon weer beginnen met 2 keer per jar te enten???
snap ik niet helemaal... Clown

Onderschriftloos :Y)

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 12:06

Als de laatste enting meer als een jaar geleden is (ze kijken niet op een paard dagen/weken) moet de enting na een maand weer herhaald worden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie