Rijlaarzen Cavallo Piaffe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mariska1970
Berichten: 29
Geregistreerd: 07-06-05

Rijlaarzen Cavallo Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-05 13:53

Ik heb een prijs gewonnen in de loterij en nu wil ik graag een paar mooie nieuwe leren laarzen kopen voor de wedstrijden.
Na wat zoekwerk bleven over de Petrie Anky kalfsleer en de Cavallo Piaffe. Allebei hebben ze een extreem hoge dressuurboog, allebei zijn ze absolute top-dressuurlaarzen en allebei zijn ze van prachtig kalfsleer.
Persoonlijk vind ik de Cavallo Piaffe het mooist, alleen zou ik graag wat mensen willen spreken die deze laars ook hebben.
Hoe bevallen ze ? Blijven ze mooi ?
Reageer svp !


muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Re: Rijlaarzen Cavallo Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:13

ik ben ook helemaal weg van de cavallo piaffe,. jammer dat ze voor mij niet geschikt zijn: kalfsleer is erg kwetsbaar.
het jammere vind ik alleen dat cavallo altijd een zeer robuste voet heeft, vind ik personelijk niet echt mooi.
ik sta op het punt om toch maar petrie ankys te kopen (rundleer),.

Verder hoor ik van verschillende mensen dat ze toch meer te spreken zijn over cavallo: ze blijven langer goed, en zitten lekkerder. (als je smalle voeten hebt zit je bij cavallo goed dacht ik..)

start paardensport Zie profiel voor meer info

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Re: Rijlaarzen Cavallo Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:27

Ik heb cavallo's wel niet de Piaffe maar de Welstmeister geloof ik. Heb ze nu al een 5 jaar en heb ze nu voor de eerste keer naar de schoenmaker gebracht omdat de voedering binnenin wat los aan het gaan was. Ben heel tevreden over deze laarzen.

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Re: Rijlaarzen Cavallo Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:29

Ik heb ook net nieuwe Piaffes, fijne laars zit heerlijk en was er binnen een week aan gewent, die harde kap aan de buitenkant vindt ik ideaal en aan de binnen kant lekker zacht en dun voor contact met je paard!! De gelzolen zijn ook geweldig!!

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Re: Rijlaarzen Cavallo Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 19:07

heb je misschien een
foto van dat je ze aan hebt?

start paardensport Zie profiel voor meer info


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne77 en 93 bezoekers