Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brechtje schreef:Omdat ik mijn pony altijd wel eens laat grazen in het bos, en dan helemaal de teugels, en het bitje eraf moet halen, en het sperriempje enz. Dat vind ik gewoon niet leuk meer. Een hackemoor hoofdstel is lekkerder voor je paard, je kan hem laten grazen, bij het buitenrijden zal die het leuker vinden, hij voelt dan niets aan zijn hooofd, geen vervelend bitje, ebn hij is beter te houden. Mijn vriendin dr haflinger is ook nu veel braver en veel vrolijker met zo'n hoofdstel, en zij wilt mij helpen met hem omgaan van een hackemoor hoofdstel...
Brechtje schreef:Omdat ik mijn pony altijd wel eens laat grazen in het bos, en dan helemaal de teugels, en het bitje eraf moet halen, en het sperriempje enz. Dat vind ik gewoon niet leuk meer. Een hackemoor hoofdstel is lekkerder voor je paard, je kan hem laten grazen, bij het buitenrijden zal die het leuker vinden,
hij voelt dan niets aan zijn hooofd, geen vervelend bitje, ebn hij is beter te houden. Mijn vriendin dr haflinger is ook nu veel braver en veel vrolijker met zo'n hoofdstel, en zij wilt mij helpen met hem omgaan van een hackemoor hoofdstel...