Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Liesjuh schreef:Hij begint in nov t/m april dacht ik..
Winstpuntje met springen is zo gehaald.. Even foutloos rond..

Armanda schreef:hoi hoi
Iris heeft deze opleiding helemaal afgerond. Je zou haar wel kunnen vragen, (als je nog vragen hebt) ze heet Trisca hier op bokt.
trisca schreef:Tijdens de 2e fase was mijn paard de enige die zonder blessures de hele cursus in z'n eentje heeft gedaan
blessure's door het rijden van de medecursisten?? En wat voor blessures enzo. Ik vind het nogal wat om dat op het spel te zetten zeg maar. Vonnie84 schreef:blessure's door het rijden van de medecursisten?? En wat voor blessures enzo. Ik vind het nogal wat om dat op het spel te zetten zeg maar.
Ze letten we op als iemand op je paard stapt.Anoeska schreef:Hoe streng is die eis bij de Basiscursus dat je regelmatig iemand mee moet nemen met een paard. Ik zou namelijk niet weten wie ik daarvoor moet vragen. Mijn eigen paard is een draak, en die durf ik echt nog niet mee te nemen. En verder ken ik volgens mij niemand met een paard en een trailer die dat zou doen?
succes. Larysse schreef:Anoeska schreef:Hoe streng is die eis bij de Basiscursus dat je regelmatig iemand mee moet nemen met een paard. Ik zou namelijk niet weten wie ik daarvoor moet vragen. Mijn eigen paard is een draak, en die durf ik echt nog niet mee te nemen. En verder ken ik volgens mij niemand met een paard en een trailer die dat zou doen?
Dan moet je kijken of ze op de stal waar je die cursus wilt doen pensionklanten (of eventueel manege) die voor jou een combinatie willen zijn...is meestal wel mogelijk!succes.