anky rijbroek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

anky rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 18:32

ik wil heel graag een anky rijbroek gaan kopen.ik heb nu een cavello (ofzo) maar die schuurt.Nu vroeg ik me af.Wat vinden jullie van anky rijdbroek.Of welk merk is goed die niet schuurt.

Kyona

Re: anky rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 18:53

Tja, zelf heb ik ook een Anky maar ben er niet zo tevreden over. Dat is de enige broek waar ik als het iets warmer is in zweet. Dat zie je dan ook op het zitvlak en daar baal ik van. Ook vind ik de kwaliteit niet zo geweldig; vrij snel wat pillen. Deze broek is van vorig jaar winter dus het kan zijn dat de huidige beter zijn. Zelf zou ik er geen een meer kopen en liever voor een Pikeur gaan. Op de wollige stof (dat is 1 uitvoering) blijven die wel lang mooi.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 19:01

Ik ben zelf erg tevreden over Anky, heb al allerlei rijbroeken gehad (HH, Kentucky, Cavallo, Pikeur, onbekende merken) maar had steeds het probleem dat ze niet lekker zaten.
Heb nu Anky met leer en ben hier erg tevreden over, ook over de kwaliteit (mag ook wel voor die prijs) ik hoor wel vaker mensen klagen over het pilen of rullen van de stof, daar heb ik gelukkig met mijn broeken geen last van en deze liggen toch regelmatig in de was.

Denk dat het zitten van een broek erg persoonlijk en zeer belangrijk is, succes met het vinden van de juiste broek.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:58

Ik HAD een anky broek, maar heb hem van ellende maar weer verkocht. Wat een onding. Hij zat me totaal niet lekker, hij zat wijd waar hij niet wijd moet zitten en strak waar hij niet strak moet zitten. Hij was absoluut niet warm en als er 1 druppel water op kwam kon hij meteen in de was omdat er een vlek op kwam (van gewoon schoon water) vond ik niet echt handig voor een paardrijbroek (tenzij je elk uur een schone aantrekt natuurlijk)
Ik hou het maar weer bij de eurostar broeken.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 00:08

Heb er ook 1, en zit echt niet fijn. Zit idd los waar een rijbroek niet los hoort te zitten, en super strak in om je knieen... Nee, voor mij geen anky meer

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 11:07

ik heb al bijna 2 jaar een anky broek en hijs nog steeds goed en zit erg lekker.
voor de rest vink pikeur ook goeie broeke

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 14:49

Ik ben juist wel weg van cavallo... Heb ook een aantal eurostars, maar daar merk je toch duidelijk aan dat ze een stuk goedkoper waren dan m'n cavallobroeken. Pluizen meer en zitten minder lekker, zijn ook veel minder warm.

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 14:52

ik heb zelf horka en eurostar en vind ze allemaal erg fijn zitten mijn horka broeken heb ik al supper lang en m'n blauwe begint een beejte vaal te worden maar dat is nogal logische als hij zovaak gewassen word verder vind ik van de horka broeken de stof erg fijn beter als me eurostar die pluist en komen snel kleine gaatjes in

als ik jou was zou ik naar een ruitershop gaan en daar een aantal broeken passen en je laten adviezeren heb ik ook gedaan!!

suc-6 nog verder