welke maat halster moet ik kopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
claudiatje
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: breda

welke maat halster moet ik kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 22:29

Hoi mijn paard is nu bijna 1,60m precies weet ik het niet. Nu heb ik een halster voor hem maat cob maar die zit al op het laatste gaatje. En het halster zit ook te strak. Nu was mijn vraag moet ik dan een halster maat full kopen of toch maar weer een cob hij heeft best wel een groot hoofd. Ik heb al een keer een halster maat full gekocht maar die was toen tegroot en ben bang dat als ik een halster maat cob koop dat hij weer te klein is. Wie kan mij hiermee helpen want ik weet het nu echt niet meer wat voor een maat halster ik moet kopen.

groetjes Claudia en hoefjes van Brutus.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 23:03

ik kan me nauwelijks voorstellen dat een halster voor een paard maat Full te groot is? koop gewoon full, beter te groot dan te klein

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 23:08

Hoi Claudia

Ik zou de maat full nemen. Als Cob te strak zit, zit dat ook niet lekker bij hem.
Gaat het verder goed met jullie? Hij zal al wel groot geworden zijn zeker?

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

enne..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 23:09

als je nog een halster zoekt in maat full ikke heb er wel eentje voor je hoor!!!

claudiatje
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 23:35

Bedankt voor jullie reacties denk ook wel dat ik een halster maat full ga kopen. En micky het is echt al een grote jongen aan het worden. Het lijkt net of hij met de dag groter wordt. Zal van het weekend wel weer eens een foto van hem maken en hier op bokt zetten.

groetjes Claudia