iets voor paardenspullen in te doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

iets voor paardenspullen in te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-02 19:32

wten jullie iets waar ik m'n paardenspullen in kan doen?
ik zat eerst te dneken aan een kledingkastje, maar ik keek in de vondst en die waren toch al gauw 300,- Huilen en een echte zadelkast vidn ik ook te duur.
waar hebben jullie je paardenspullen in? hebben jullie nog tips waar ik anders mn paardenspullen kan laten?

groetjes laura


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 19:42

Ga gewoon naar een vuilnisbelt daar staan vast nog wel wat oude legerkasten ofzo. Gewoon een zadelboom erin maken en je hebt een zadelkast. Lachen

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 19:45

ja zo'n kast van de marine of het leger die heb ik ook. je kunt ze bij een ijzer handel vast wel kopen. ik het die van mij voor 36,50 euro gekocht. en je kunt nog kiezen ook of alleen leg planken erin of met leg en hang

Wodan en ik onderweg in de M2

Sophietje

Berichten: 76
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: vlakbij Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 19:50

wij hebben nog een oude kast in de garage staan en die is van dik hout (dus muizen *die er auberhaupt zouden zitten* hebben wat te knagen!) en daar zitten grote legplanken in en er komt nog een zadelsteun in *daarom staat hij nog niet op de stalling!*

Omdat ik nu nog geen kast heb hangt alles over een muurtje heen! (en het hoofdstel aan de muur)
Lekker een rommeltje... Knipoog
Maareh,... als je bij een kringloop winkel kijkt, heb je vaak voor heel weinig een oude kast! *hoeft toch nie mooi te zijn... anders verf je hem!*
Of bel kantoren langs of ze nog dosierkasten te koop hebben!
Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:10

Mijn ouders hadden nog een kledingkast die we omgebouwd hebben. Daar een zadelsteun ingebouwd en klaar Lachen Alleen toch nog ruimtegebrek en daarom heb ik bij mijn ouders thuis een 2e kast ingepikt voor alle dekens en schabrakken etc die niet in gebruik zijn.
Inmiddels heeft mijn zadelkast na ruim 6 jaar trouwe dienst z'n beste tijd wel gehad, zal mijn vader eens lief aankijken of ie nog een vervangende kast heeft Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:47

Misschien heb je een technische vader???
En anders kun je een tweedehands kledingkast kopen (bij marktplaats ofzo) die zijn een stuk goedkoper...

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 21:03

Ik heb ook alles in een oude kast liggen (naja, oke ik geef het toe ik heb zoveel troep dat ik drie grote kasten nodig heb en die staan er ook Bloos Haha! ), maar goed ie kasten zijn helaas niet diep genoeg voor een zadel steun dus die hangt nu gewoon met een steun aan de muur...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wendyh en 120 bezoekers