Equitana, de moeite waard of niet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Equitana, doen of niet doen

Doen, het is leuk
37 (75%)
Niet doen, het is zonde van je tijd en je geld
12 (24%)

Totaal aantal stemmen: 49

germie

Equitana, de moeite waard of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 17:32

Is Equitana de moeite waard of niet? Valt er genoeg aan koopjes op te sporen, of moet je er voor de shows heen? Kun je uberhaupt nog iets zien of is het eigenlijk veel te druk?
Je bent wel lang onderweg met de auto, dus het wordt een lange dag. Maar is het de moeite waard?

Revanches

Re: Equitana, de moeite waard of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 17:36

ik vind het een goede vraag: ik ben ook wel benieuwd!! mijn ouders zijn er al wel 2x geweest.
maar ik kreeg ookeen aanbod om er heen te kunnen(6maart,met bus en entree voor 20euro)ik zit ook nog te twijfelen en wil ook wel weten of het iid je geld waard is....

zo me ouders zeiden moet je alsje shows wilt zien,extra bijbetalen...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 17:42

extra bijbetalen? En de normale entreeprijs is al 16 euro. Dat noem ik niet goedkoop.
Maar wie heeft er zelf ervaring mee?

Even heel erg offtopic, maar ik kan zelf 2 keer stemmen, gewoon beide vakjes aankruisen Verward

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 17:56

germie schreef:
extra bijbetalen? En de normale entreeprijs is al 16 euro. Dat noem ik niet goedkoop.
Maar wie heeft er zelf ervaring mee?

Even heel erg offtopic, maar ik kan zelf 2 keer stemmen, gewoon beide vakjes aankruisen Verward
offtopic,ik kan ook 2x stemmen

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 18:33

Ik ga al voor de vijfde keer en vind het altijd weer errug leuk. Veel verschillende shows en van alles op paardengebied. Kijk anders even op de site of er wat voor je bij is.
Ik ga lekker twee dagen dit jaar!! Twee jaar geleden ook en is me super bevallen. Het kost wat maar dan heb je ook wat!!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 18:57

De site vind ik niet ecth duidelijk en overzichtelijk. Ik heb nog niet iets gezien waarvoor ik speciaal daarheen zou gaan. Maar je hebt toch ook een enorm strodorp? hebben ze er leuke aanbiedingen? Zjin er nog leuke dingen om zelf te proberen? (zadels, onnozele hebbedingetjes voor je paard, enz)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 19:02

Ik ga nu voor de derde keer.Ik vindt het gewoon leuk en ja je komt wel koopjes tegen maar daar doe ik het niet voor.Ik vindt het gewoon leuk om de hele dag tussen al die paarden spullen en mensen te lopen.Ga wel door de weeks want in het weekend is het veelste druk.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 19:14

Zeker de moeite waard, tis enorm gezellig, ze hebben er dingen die je in NL niet tegenkomt, ze hebben er echt ALLES!
Prijzen moet je wel goed op letten, soms is het in nl VEEL goedkoper (en dan heb ik het niet over een paar tientjes).
VB: 2 jaar geleden een hartslagmeter gekocht in NL voor 175 euri, op de beurs wassie in de Polarstand in de aanbieding voor 225 euri! Fijne aanbieding hihihihi.....

Ohja en de enige show waar je voor bij moet betalen is de avondshow, niet de gewone shows die overdag zijn, daar kun je zo in en uit lopen.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 19:30

Ben er vorig jaar en paard dagen geweest en mijn indruk was dat het ging om kopen kopen en nog eens kopen. De shows zijn leuk maar nier echt de hoofdzaak.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 19:32

Waarschijnlijk ga ik ook Haha! , maar het is zo'n pokke eind rijden das het enige wat me een beetje weerhoud, maar ben er nog nooit geweest en wil er al jaren heen.
En aangezien de afstand niet korter wordt ga ik toch denk ik Bloos

Vanaf Arnhem 1,5 uur zegt routenet, en dat kan best kloppen aangezien het net na Duisburg is, en naar Duisburg reden we ook altijd al 1,5 uur.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 16:06

Vanaf Groningen is het nog verder hoor. Ik twijfel nog steeds. Lijkt mij wel leuk voor een keer. Ik kan helaas alleen in het weekend, dus dan is het wel druk

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 16:09

Ik ben er een keer geweest en vond het erg leuk en gezellig. Het is er erg groot en je bent zeker de hele dag bezig wil je alles kunnen zien! En die shows vond ik ook erg leuk!

groetjes nancy

HorseyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 16:50

ik ga er dit jaar ook heen, voor het eerst. ik ga met mensen van de manege waar ik rij, ze hebben dan een bus gehuurd, ik ben €42,- voor dus heen en terug met de bus en entree.

ik ben benieuwd heo het daar is

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 01:12

DOEN!!!!! ik kan helaas dit jaar niet omdat wij onverwachts op wintersport gaan....

Voor de show daar hoef jen iet te betalen... Alleen de show( hop top heet ie geloof ik) wel.. maar die is geloof ik 's avonds... Op de dag zelf zijn er diverse clinics e.d... Maar als je en die clinics wil zien en de hele beurs trek er dan maar twee dagen voor uit!! Zo groot is t...

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 01:34

Zou ook zeker gaan, ik ga dit jaar voor de 2de keer. Is echt de moeite waard om eens heen te gaan. Wij hadden toen eigenlijk maar weinig van de shows gezien, maar wat we zagen was wel erg leuk/mooi.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 10:26

Ik ga dit jaar voor de 4de keer.

We hebben net een huis gekocht waar de paarden bij kunnen.
Voor mij is het dit jaar vooral interessant om naar alle firma´s te gaan, die hekken, bakbodems enz. verkopen.

Het is een gigantisch grote beurs, maar vind het iedere keer de moeite waar Lachen .
(En ehh.. voor jullie is het toch niet ver weg Knipoog ?! Ik rijd er ong 4,5 - 5 uur over!)

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 10:32

Ook ik ga dit jaar voor de eerste keer en ben erg benieuwd wat ik daar ga aantreffen Haha!

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 10:38

Ik zou er ook best naartoe willen, maar ik denk niet dat ik iemand met een auto zo gek krijg om mee te gaan!!! Het is best een eindje vanaf Rotterdam Boos!
Misschien over 2 jaar als ik zelf een auto heb Knipoog

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:42

Sterre schreef:
(En ehh.. voor jullie is het toch niet ver weg Knipoog ?! Ik rijd er ong 4,5 - 5 uur over!)

Whaa dat meen je niet.. ik schaam mij diep........ Bloos

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 13:12

Het is ontzettend leuk ik ga dit jaar voor de tweede keer heen met school en de vorige keer vond ik het super.
Het is echt de moeite waard en er zijn vrij veel leuke aanbiedingen te vinden hoor!

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 16:47

In de BIT van deze maand zit trouwens een kortingsbon van 4 euro... scheelt toch weer...

Ik ga niet dus al iemand die in de buurt woont m hebben wil/.....

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 17:59

Ik ben twee jaar geleden geweest met school. Het is een erg grote beurs en je vind er echt van alles op paardengebied. Voor de shows overdag hoef je volgens mij geen extra geld te betalen. Als je gaat, veel plezier! Lachen

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 18:59

Sterre schreef:
Ik ga dit jaar voor de 4de keer.

We hebben net een huis gekocht waar de paarden bij kunnen.
Voor mij is het dit jaar vooral interessant om naar alle firma´s te gaan, die hekken, bakbodems enz. verkopen.

Het is een gigantisch grote beurs, maar vind het iedere keer de moeite waar Lachen .

En hoe lang denk je erover te doen vanaf Groningen? Ook behoorlijk lang hoor.

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:07

Ik zit er ook over te denken om te gaan, het lijkt mij erg leuk.
Het enigste wat mij nog een beetje tegenhoud is de afstand (ruim 3 uur rijden) en of ik wel een auto heb. Want als ik die niet heb dan gaat het zoiezo niet door

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:12

op mijn manege gaan ze er met een bus heen. ik mag alleen niet mee, want het is 35 euro+eigen begeleiding dus nog een 35 euro. maar het schijnt super te zijn!! 100x20 bij 40 m. shows, bekende paarden van de hele wereld, alle manieren van sport, winkels en nog veel meer!! echt de moeite waard, als je geld hebt en je mag Haha!