paardenscholen

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nathalie V

paardenscholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 11:52

Heyyyyyyyy allemaal

Ik wil later paardrijinstructrice worden maar ik weet nie naar welke school ik wil
Ik ga nar 4 jaar VMBO kader te hebben gedaan (zit nu in de 2e) naar MBO paardenhouderij.
Dat duurt ook 4 jaar
Maar ik vraag me af naar welke school ik het beste kan gaan om door te leren voor paardrijinstructrice

Alvast bedankt

Greetz Nathalie

Ik wil een leuke pony kopen die bij MIJ past en ze heet MELODY!!!!!!!!!!!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 11:54

ik denk dat je beter niet naar paardenhouderij kunt gaan dan, want daar leer je volgens mij niets over lesgeven.
Verder weet ik niet echt waar je wel naartoe moet gaan maar daar ben ik eigenlijk ook wel geinteresseerd in. Dus, mensen die het weten.. Haha!

Hip & Groen - Voor eigentijdse, bewuste ouders!
http://www.hipengroen.nl

Nathalie V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 12:00

op mijn school leer je bij paardenhouderij heel veel over de verzorging de rijtechnieken en over gewoon het paarden houden
Haha! Daar na als ik dat allemaal geleerd heb (k in de 3e al op stage en in de 4e bijna t hele jaar) en allerlei stages heb gelopen wil ik naar zon echte paarden school om paardrijinstructrice te worden!
Ik help nu al mee met beginnerslessen en dat gaat very good
Mijn instructrice zegt dat ik het in mijn vingers heb om met paarden om te gaan en dat wil ik ook gaan doen
Ik heb volgens haar zogenaamd paarden vingers
Nou en daarom wil ik duzz instutrice worden en omdat ik natuurlijk met het mooiste dier oip aarde wil werken Het PAARD

Duzz wie weet zon school

Greetz Nathalie

Ik wil een leuke pony kopen die bij MIJ past en ze heet MELODY!!!!!!!!!!!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 12:57

Deurne of Warendorf in Duitsland. Of je doet een ORUN-cursus, dat kan je dan weer combineren met een andere opleiding (als je wilt). Warendorf moet je heel wat in je mars hebben, voordat je wordt aangenomen.

Galactica Wadim X Gemini

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie