Paard mee geven aan vriendin naar Deurne?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 16:44

ik zou het wel doen.

mijn paard had vorig jaar veel te weinig beweging en aandacht bij mij door examen jaar op school en zou toen eerst ook een half jaar naar deurne gaan.

ze worden daar door goede mensen bereden en er zijn altijd instructeurs aan wezig.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

kweetniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 16:58

Ik zou het niet zo snel doen denk ik.....

Ik heb zeker geen hoge pet op van Deurne...

Volgens mij komen de paarden daar niet eens buiten. Een weekje is natuurlijk niet veel, maar als jij en je paardje nog niet zo veel kunnen, wordt hij daar niet een beetje overvraagd dan? Ik d8 dat ze daar een minimum niveau moesten hebben?

Ennum, je kan daar toch paarden huren???

Groetjes Elise

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 22:09

Ik heb het toch maar gedaan, we hebben hem vanmiddag weggebracht, dus hij staat nu lekker op een stro'tje te kauwen in Deurne. Zaterdag had ze gereden en dat ging goed. Iedereen bedankt voor z'n goeie raad he!!!
Groetjes Nuv (effe zonder paard)

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Paard uitlenen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 00:07

Ik vind het hardstikke goed van je, je bent voor haar een echte vriendin. Als ik iemand die ik goed ken zou kunnen helpen door mijn paard uit te lenen en ik zou weten dat zij het met rijden met mijn knolletje zou kunnen redden, zou ik het voor een week ook doen. Zij is er vast mee geholpen en zal jou ook helpen als ze voor jou iets kan doen. Wat zal jij trouwens een tijd over hebben deze week Lachen .

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 11:39

i love soraya schreef:
ik zou het niet doen als ik jou was ik ken een paar mensen die deurne hebben gedaan en die paarden zijn helemaal"kapot" gereden daar.
ik dacht dat een paard dan minimaal m niveau moest zijn, maar dat weet ik niet zeker meer.


nou sorry hoor maar in 1 week rij je je paard echt niet kapot!!!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 11:43

Nuv schreef:
Ik heb het toch maar gedaan, we hebben hem vanmiddag weggebracht, dus hij staat nu lekker op een stro'tje te kauwen in Deurne. Zaterdag had ze gereden en dat ging goed. Iedereen bedankt voor z'n goeie raad he!!!
Groetjes Nuv (effe zonder paard)
vraagje, ik zit zelf ook op deurne, wie is die vriendin aan wie jij je paard heb meegegeven, misschien ken ik haar, enne waar staat je paard nu(op school, je had hem toch zelf weggebracht

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 12:42

Hippolita"]
[quote="i love soraya schreef:


Nou vraag ik je: Hoe kan je in godsnaam een paard in 1 week kapot rijden? Bij een fjord kan het in ieder geval niet!!
Groetjes Hippie
[/quote]

Geloof mij maar, ook een fjord kun je in een week kapot rijden, sterker nog in een dag, net als ieder ander paard. Dus vergis je daar niet in.

Viv

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 15:50

Als je je vriendin vertrouwd, dan zou ik niet weten waarom niet. Het gaat maar over een weekje en als zij netjes met jouw paard omgaat is dat toch geen probleem?
Groetjes,
Linda

Hippolita
Berichten: 25
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: HHW

deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 16:08

Geloof mij maar, ook een fjord kun je in een week kapot rijden, sterker nog in een dag, net als ieder ander paard. Dus vergis je daar niet in.

Viv
[/quote]

????? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, en het ging erom dat een VRIENDIN van haar haar paard mee neemt, het wordt alleen maar onwaarschijnlijker.....

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 17:07

goed dat je je paard hebt meegegeven. Daar ben je vrienden voor.

Verder denk ik niet dat je paard er minder van zal worden. Ik ken aardig wat ex-deurne leerlingen en hun paarden (die dus ook ex-deurne 'leerlingen' zijn) en daar heb ik niets op aan te merken.

Ik zou mijn vriendin zo mijn paard meegeven, wat ze er ook mee zou willen doen. Ik vertrouw haar namelijk volkomen, anders zou ze mijn vriendin niet zijn. Zij zou haar paard ook zo aan mij meegeven, trouwens.

En jij hebt lekker een weekje vakantie Knipoog