teveel of juist niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

teveel of juist niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 00:39

eerst reed ik mijn pony samen met mijn moeder. hij hield veel energie over van 1 uur per dag en stapmolen. nu rijd ik 5 keer in de week mijn bijrijder 3 keer s'ochtens en een meisje gewoon lief 1x in de week priveles. mijn pony kan lekker lopen, heeeft goede conditie en blijft gewoon vrolijk. gaat ook uiteraard een paar keer in de week los. mijn vaste bijrijder maakt zodra mogelijk (i.v.m. het weer) een buitenrit. vroeger (1 jaar terug) kon dat niet want dan was mijn pony te "fel". mijn pony is al een heel stuk rustiger. momenteel start ik M1 dressuur.

de andere berijders betalen niet en ik mag bepalen wat er gebeurd met mijn pony. en ik vind het best lekker om op iemand terug te kunnen vallen als het moet.

denken jullie dat dit beter is voor mij en mijn pony of juist niet??? lijdt hij niet onder 3 berijders?

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 00:44

hmmm, denk dat het wel los zal lopen. Het is wel belangrijk dat je een lijn trekt met z'n allen. Alle knopjes op dezelfde manier bedienen en zo. Duidelijkheid is in deze het toverwoord, maar het klinkt lekker, dus ik zou me niet zoveel zorgen maken.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 00:58

we hebben een schriftje waar we in schrijven wat we trainen. op buitenrit wordt niet echt veel geoefend en dat meisje krijgt les van een instructrice die mijn pony goed kent (heeft mij eerst ook veel les gegeven)