beetje emotionele vraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tsjeerd
Berichten: 97
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: gouda

beetje emotionele vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 21:53

hallo allemaal,
een vriendin van mij heeft een paardje op leeftijd[21]die de laatste maanden nogal tobt met zijn gezondheid.
ze is zich nu aan het voorbereiden op het laatste moment en daar gaat deze vraag over.
wie van jullie weet of er een paarden crematorium bestaat en wat daarvan de kosten en mogelijkheden zijn.
kan je je paard daar in laten slapen of moet dat op zijn thuis adres gebeuren ?
alvast bedankt voor jullie reacties, tsjeerd.
[/quote]

sluit vriendschap met een paard en je zult nooit alleen zijn


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 22:22

is er wel....in de toekomst voor zover ik weet. Er is geen oven in nederland waar dat zonder meer kan. Het dier zou verkleind moeten worden en dat is zeer bewerkelijk. Zou het toch moeten dan moet je kontakt opnemen met een crematorium en daarmee overleggen.

Nog 1 link gevonden:

http://www.dierenambulancerotterdam.nl/nieuws/20001121_01.html

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 00:08

ik heb vandaag in de krant gelezen, dat een crematorium voor paarden mensen heeft opgelicht!!!
hij gaf hun as wat nep was en de paarden gingen naarde slager in frankrijk,kijk maar goed uit dus!!!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

GAB
Berichten: 105
Geregistreerd: 11-06-01
Woonplaats: in Peru

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 14:27

Mijn ouders hebben een dierencrematorium vlakbij Winkel/Anna Paulowna gezien, maar of het voor paarden is???? T valt te proberen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 14:30

Ja dat is er.
Ik heb een paar maanden geleden geholpen met zoeken toen de pony van mijn beste vriendin oveleden was. Dezelfde dag konden ze nog terecht, in Brabant dacht ik.
Er werd uitleg gegeven over hoe alles zou verlopen en ze mocht uitgebreid afscheid nemen. Die week erna kreeg ze de urn met de as van haar pony thuis.
Het is wel onwijs duur ( f 2000,- ongeveer) maar zij is heel erg blij dat ze het op deze manier heeft kunnen doen, omdat ze niet wilde dat hij een paar dagen later pas door een destructiebedrijf afgevoerd zou worden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers