HH-bandages, wow!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

HH-bandages, wow!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 09:42

Gisteren bij de ruitersportwinkel heb ik nieuwe bandages gekocht, van Harry's Horse. Ik had niet zo goed gekeken, maar het waren in ieder geval werkbandages. Kom ik thuis en ik wilde ze goed oprollen. Wat zie ik, tot mijn verbazing: dat deze bandages 1 meter fleece hebben en daarna elastiek. Kortom: geen onderbandages meer nodig.... Wow, wat een uitvinding, geen geprul meer met die onderlappen Party!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 09:52

jeeej wat handig zeg!! zeker een goede uitvinding!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 10:48

Ja ik heb ook zulke bandages, maar dan van Eskadron Lachen
Climatex heet het. Ik had ze aangeschaft om eens te proberen en denk erover om er nog wel een paar bij te kopen.
Vind ze wel heel geschikt.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:29

Ik gebuik niet anders dan fleece bandages ik haat onderlappen de benen worden dan veels te dik ingepakt.

Maar ja op advies van de fysio van leys gebruik ik helemaal geen bandages meer. Het paard moet op zijn eigen benen lopen en daar zelf zijn steun op zoeken. Ze heel af en toe gebruik ik ze als hij losgaat of in de molen gaat (dan bokt hij namelijk flink Boos! ).

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:41

ja ik heb ze ook gekocht! Ik had ze nog maar een week oud en toen waren al gejat! daar baal ik nog hevig van!!!!!!!!!1 Huilen Huilen Frusty Extreme duivel Boos!