moe rijden voor de les?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

moe rijden voor de les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-01 16:05

vanavond is er ponyclubles, en als het niet meer glad is wou ik er heen gaan! VOOR HET EERST! Best wel benieuwd naar zijn reactie, maar omdat hij best wel druk is dacht ik dat het misschien slim zo zijn hem een beetje moe te rijden (niet doodmoe, maar gewoon de ergste energie kwijt, dat hij wat slomer is!)
zou dat slim zijn?
Hij heeft een goede conditie...
Verward

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 16:11

Heb je de afgelopen twee dagen gereden? Zo ja is het geen probleem. Zo niet: Is het rëeel dan meteen hoogste inspanning en concentratie van je pony te verwachten? Erg koud is het niet, maar dat betekent niet dat hij niet zou kunnen gaan springen. Ik zou hem als ik jouw was thuis even losgooien dat hij zijn energie er even uit kan bokken als dat nodig is. Daarna zou ik misschien een half uurtje longeren. Als je zegt dat hij een goede conditie heeft zou hij dat best kunnen hebben. Ik zou niet rjijden, anders heb je kans dat jij geen puf meer hebt vanavond...

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-01 16:37

nou aan mijn puf hoef je niet te twijfelen, en aan de zijne ook niet! Ik gooi hem dadelijk ff los maar longeren op het natte (nog een beetje besneeuwde) gras lijkt me ook niet slim, ik zorg wel dat ik er vroeg ben en flink laten draven...!
Haha!