vakantieadres aan het strand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

vakantieadres aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-01 23:18

Wie weet er een fijne plek waar ik mijn vriend en Sefja vakantie kunnen houden. De voorkeur heeft Noord Holland. Mijn vriend wil er kitesurfen vandaar dat het dicht bij het strand of goede surfbare recreatieplas moet zijn. Voor ons een kampeerplekje of een huisje, caravan wat dan ook. Voor Sef een weiland of box. Het zou extra leuk zijn als je er een paard kan huren (kan mijn vriend ook mee) al dan niet met begeleiding.

Ook andere goede adresjes die niet aan alle eisen voldoen zijn welkom ivm volgende vakanties..


Fitzroy

Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 17:32

Ik weet niet of je Noordwijkerhout ook goed vindt?
Volgens mij staat er heel vaak een advertentie van een huisje met 2 paardenoboxen in de Hoefslag of in de Bit, misschien zou je dat eens kunnen proberen.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 18:25

Bij ons op de manege staan regelmatig paarden van vakantie gangers en er is in de buurt genoeg plaats voor jullie
De manege staat op de grens Den Helder/Callantsoog.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 21:34

*LOL* Mag ik even?? *LOL* haha, Ameland natuurlijk!

Dat het perfect is om te paardrijden dat hebbenjullie allang van mij begrepen, maar je kan hier ook prima kitesurfen.
Mijn vriend doet dat dus ook. Je kan al gauw terecht op het wad, daar kan je prima surfen, maar ook op het strand kan dat. Wel even opletten met stromingen enzo, maar heel spectaculair met springen!
[/list]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers