Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
andrea16 schreef:Nouja, de peesbeschermers (jumpers) zijn even duur. Ik had bij Agradi peesbeschermers+strijklappen besteld en die zouden dan van BR zijn. Maar ik kreeg Norton. Geen problemen mee, ze zijn juist mooier
supersambo schreef:de hoofdstellen die ik gezien heb van norton waar absoluut van goede kwaliteit en mooi afgewerkt
Ik kijk het nog even aan, kom er wel uit
Het ism aar net hoe je ertegenaankijkt.andrea16 schreef:De neusriem moet inderdaad onder het kopstuk door (lijkt mij)
PriscaZ schreef:Ja heb ik ook. Het schijnt zo te zijn dat BR in Nederland BR heet en in het buitenland Norton. Ik heb van mijn laatste beschermers ook Nortons. Precies hetzelfde als de BR's die ik wilde maar sneller leverbaar.
Inca schreef:Dit klopt niet. Het zijn twee vershillende bedrijven. Maar de peesbeschermers (en misschien nog wel meer) laten zij inderdaad in opdracht bij hetzelfde bedrijf maken. Zij kunnen daardoor dus hun eigen kleuren kiezen en daarom is het assortiment van Norton 'iets bonter' van kleur dan bij BR.