wedstrijden rijden..?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

wedstrijden rijden..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 16:44

Misschien heb ik een pony gevonden om op wedstrijden uit te brengen, jullie krijgen daar nog over te horen. Maar mijn vraag is wat moet je allemaal van te voren doen om wedsrijden te rijden. Je opgevens bij een rijvereniging, okeej da weet ik, maar hoe?? Kan iemand mij helpen??

Vele lieve groetjes van
Amy

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 17:01

je pony moet gechipt zijn. Dan ga je je inderdaad aanmelden bij een naburige rijvereninging of ponyclub. Je betaalt jaarlijkse lidmaatschap, doet evt. mee met de lessen in rijverenigingsverband, je krijgt een protocol qua outfit, je wordt ingeschreven voor wedstrijden. ZE zullen overigens wel een kopie vragen van de papieren van de pony waarmee je start + een foto van jou met de pony, waarop de benen van de pony allevier te zien zijn, en ook het hoofd van de pony, zodat je kunt zien wat voor aftekeningen hij heeft op het hoofd. Dat is namelijk voor de startkaart die ze dan voor je aan gaan vragen.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 17:04

Okeej bedankt. Het is niet mijn pony hoor. Maar hoe kom ik aan een startkaart? Waar moet ik dat aanvragen??

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 17:14

Bij Manege L..... wordt je lid van de Vereniging, zij geven je formulieren mee die je invult...die stuur je op met kopie afstammingbewijs/NHS paspoort en dan wordt je aanvraag in behandeling genomen...
Daarna moet je je startcoupons aanvragen, dit kan ook nog eens 14 dgn in beslag nemen, startcoupon dien je in te sturen als je je inschrijft voor een wedstrijd. De resultaten van de combinatie kun je terug bekijken op de site van de KNF of NBVR.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 17:23

Heeft je pony een stamboekpapier of een paspoort? Die heb je nodig om een startkaart aan te vragen. Je hebt ook een foto nodig, waarbij jij en je pony duidelijk opstaan (alle aftekeningen moeten zichtbaar zijn) Dit geef je aan je rijvereniging en zij vragen een startkaart voor je aan. Dat duurt trouwens meestal een paar weken tot een maand. Dan krijg je startkaart deel 1 en 2 thuisgestuurd, samen met een haffel startcoupons.
Je kan jezelf dan zelf opgeven, of bij je club (die krijgen vraagprogramma's van andere clubs invullen.

Veel succes!!!!!