welke broek???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 16:01

welke rijbroek hebben jullie en wat voor vinden jullie het lekkerste rijden???

dus bijv, met lederenzitvlak of zonder, met bandplooi of zonder.

Verward


Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 17:09

ik ben verslaafd geraakt aan rijbroeken met leren zitvlak en hoge tailleband... bandplooi hoeft niet, maar mag wel.

ik vind het fijne aan een leren zitvlak dat je niet zo schuift in een zadel.
en de hoge tailleband, tja....hmm, hoe leg je dat uit, ach ja, ik vind het gewoon fijn zitten, Haha!

kussies liselot

_________________
<FONT COLOR="purple">i hate myself sometimes i love myself - uit I van taproot</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: LiSSy op 2001-12-10 17:35 ]</font>

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 18:34

ik heb Eurostar diana, is ook met hoge tailleband, geen leren zitvlak! dat vind ik echt niks, en geen bandplooi, ik vind het ideaal! Ik geloof trouwens dat deze er wel met bandplooi uitvoering is, maar ik vind gewoon lekkerder. tis ook van die thermostof dus das warmer in de winter!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 18:55

Ik heb nu een Eurostar Carina en twee Pikeur (geen idee welke types) en ik vind het allebei erg goede merken. Ik heb nog geen leren zitvlak gehad, dus daar weet ik niks van.

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:18

Ik heb onlangs een rijbroek met kunstlederen zitvlak gekocht en ik kan nu al niet meer zonder! Mijn andere broeken blijven in de kast liggen, behalve mijn lekker dikke rijbroek nu het zo koud is!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:36

zo'n eurostar ribrijbroek! in de winter lekker warm. ik zweer erbij.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:49

Ik heb twee eurostar ribbroeken, twee gewone eurostar broeken, en een met kunstlederen zitvlak, alleen over die laatste ben ik niet zo te spreken, slechte kwaliteit en ik vind het nergens naar zitten.
aan die ribrijbroeken ben ik helemaal verslaafd, zitten erg lekker en gaan erg lang mee (ik heb die van mij nu +/- 4 jaar.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:59

Pikeur Meryll met hoge taille en bandplooi, flatterend is het niet, maar lekker dat het zit Lachen
Ik heb er 2 in dezelfde kleur...

_________________
<FONT COLOR="white">*Opinions are like assholes...everybody's got one ~ Larry Flynt*</FONT>
<FONT COLOR="purple">[img]../upload/19/925.gif[/img]*Moderator Vraag-Maar-Raak*</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-12-10 18:59 ]</font>

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 23:06

Ik heb net een nieuwe rijbroek uit mogen zoeken.
(moet ik eigenlijk meteen weer vergeten, want het is een kerstkadootje Haha! )

Heb dus een aantal rijbroeken gepast vandaag. Ik had een Kentucky aan, een bandplooi model, van hele soepele en toch warme stof. Zat echt heerlijk! Maar was een beetje boven budget. Ik heb uiteindelijk een Eurostar banplooi model van thermo stof gekozen. Ik heb het liefst banplooi maar geen hoge taille band.

Leren zitvlak is wel prettig, maar dan moet je eigenlijk alle rijbroeken met leren zitvlak hebben. En als ze net uit de was komen, dan zit het vreselijk, ze moeten dan even in model komen zeg maar.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 23:14

Ik heb de nieuwste broek van anky besteld met leren zitvlak, ik wilde eigenlijk graag bandplooi,maar ik ben te mager en dan is t geen gezicht.Ik krijg dus nu een strakke. Ze belden vanmiddag dat ie binnen is dus morgen lekker naar les in mijn nieuwe broekje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, boemel, ComscoreBot, criollo_yess, Danseresje, DogWords, Geertema, Henkje, Iris94, Lian, Nickeltje, Suliko, xAnthea en 113 bezoekers