niet zweten, raar??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 18:52

Pinky staat nu 3 weken bij Cor. in het begin was hij al bezweet na nog geen 10 min werken. Maar nu? Heeel klein beetje op zijn borst en rond zijn ogen, maar that's it. We traien zeker zo'n 45 min waarvan de helft draf.
Is dit niet weinig?? Hij zit nog gewoon zijn zijn wollie vacht..
En hij heeft nu dus 3 weken op stal gestaan. wel in de open lucht maar niet in de kou. zal ik hem thuis gewoon buiten zetten op loopstal zonder deken of beter binnen??

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 18:57

hij is het nu dus gewend om binnen te staan.
dus ik denk dat je dat beter zo kunt houden, of natuurlijk lekker met een dekentje op naar buiten gooien
en je pony krijgt gewoon conditie, ik denk niet dat je hem te weinig laat doen hoor

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 20:15

heyy.. je wilt het niet geloven maar wij hebben een springpaard staan dat na een uur intensief les nog geen eens zeikie is... terwijl die van mij emmers leeg gooit na het springen... heel raar..

maarre.. wat ga je thuis met hem doen?..ik zou gewoon effies kijken wat ie thuis doet met zweten en aan de hand daarvan beslissen of je m een deken op doet... enne je kan hem gerust buiten op de loopstal zetten maar ik zou m persoonlijk dan een deken op doen... hou je m binnen dan niet........ maar ik zou het zelf effe aankijken... Party!!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 20:18

Het is ineens weer een stuk kouder geworden, dus ze krijgen het ook minder snel warm. Gipsy was vorige week na een buitenrit van een uur kletsnat (van het zweet, niet van de regen Haha! ) en vandaag ben ik 2 uur weggeweest en ze was alleen onder het zadel nat.

Geen zorgen maken over weinig zweten, juist blij mee zijn!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 20:34

Nou Kim, wanneer heb jij Spot voor het laatst echt zien zweten? Ik eigenijk 2 keer in mijn leven dat ze echt drijf was, ze is nu met dikke vacht na een uurtje les(dat er vaak flink 'hard'aan toegaat) een beetje nat op de schouders...