Hoe hard groeit een voorpluk ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 17:07

hihihihi, Iduna heeft een hele mooie volle voorpluk *LOL*

Sorry Pris, moest even pesten Extreme duivel

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 17:11

f
Laatst bijgewerkt door janna op 07-04-22 07:09, in het totaal 1 keer bewerkt

-

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 17:28

Citaat:
Op 2001-12-06 17:11, schreef janna:


Hmm, dan had je naar die van mijn paard moeten kijken! Die moet ik gewoon uitdunnen zo dik is hij. Wil je een stukje hebben? (voskleur.. :)) ).


ja ik wille hebben
queen is ook vos :))

Love the life that you live, live the life that you love

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 17:44

Voorplukjes? Drama, Isolda haar plukje groeit amper.
Vorige winter heeft onze knabbelgrage geit Trees er een stuk vanaf gevreten en nu was het eindelijk weer een beetje toonbaar.
Tot vorige week.....
Schuldige: Dat knabbelgrage geitje Trees Lovers

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 18:41

Layla heeft een hele lange en dikke voorpluk,die helaas nu wat dunner aan de onderkant wordt,ik ga haar voorpluk nu maar iets minder bostelen.
Helaas groeit hij niet meer door(tenminste voor mijn gevoel niet!)Maar haar staart en manen groeien wel snel Verward

liefs layla d

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 00:14

Het verschilt dus echt erg. Bij de meeste van mijn pony's is het "normaal", maar de extremen zijn Parador (groeit als onkruid, zowel manen als pluk) en aan de andere kant Tarina.. miezerig dun kort plukje.
Ik heb op een keuring (Tarina) al eens geprobeerd om een kunstpluk te fabriceren van de manen van Parador.. gewoon een aantal flinke happen uitgeknipt.. hup.. over een paar maanden zie je er toch niks meer van; maar dat is ook zenuwengedoe haha.. zal er maar afvallen; kon tijdens voorbrengen alleen maar aan die kunstmatige pluk denken Lachen Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 6 bezoekers