Ingredienten Etiket Cehave brokken / muesli

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 17:40

Wie heeft thuis Cehave producten en zou van de voederzak de ingredienten lijst voor mij willen overtypen. Het gaat om de volgende producten:
Granenmix
Zwarte Havermix
Structuurmuesli
Muesli met kruiden
Bikkels Verward kon het niet zo goed lezen
Prestatiebrok
Merriebrok
Sportbrok
Basisbrok
Veulenkorrels
Voor de geinteresseerde; ik verzamel deze gegevens voor een kennis die bezig is met een bijscholing tot holistisch dierenarts en deze gegevens gebruikt voor haar studie opdracht.

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 18:15

Als ik naar de site van CVH ga, kan ik alleen wat over de Sublivoeders vinden. Het mailadres van Subli is info@subli.nl, ze kunnen je vast wel de folder met alle analyses sturen.

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 18:41

Bedankt voor de tip. Ik had al naar Cehave gemaild met het verzoek om monsters en de daarbij behorende etiketten. De monsters heb ik wel gekregen alleen zaten er geen etiketten bij, aangezien ze alles zo goed hadden verzorgd wilde ik niet aan het zeuren gaan over de ingredientenlijst, vandaar mijn berichtje op "Vraag maar Raak".

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 18:41

Odi, zou je het niet kunnen proberen bij de Welkoop winkel in Didam? Zij verkopen Subli spullen en als ik me niet vergis zijn zij (de Welkoop winkel dan) een onderdeel van Cehave.