Liever een braaf paard of een zot paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlyGirl

Berichten: 225
Geregistreerd: 19-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 12:33

Ik heb het liefst een pony die braaf is als je dr langs loopt en als je dr op rijd dat je er echt moeite voor moet doen, een lekker pittig ding Maar niet zo dat ie echt gevaarlijk is, dan is het niemeer grappig *LOL*

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 17:47

Hallo iedereen,

Ik heb ook wel graag een zot paard maar het mag toch niet gevaarlijk worden.
Groetjes Celine en Pouskin

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 18:45

een lodewijk *LOL* prefecte paard voor mij super braaf nooit een pas verkeerd doen maar goed voorwaarts en oms een tikkie eigenwijs Lachen
zo heel af en toe geeft ie een bok als ie erg vrolijk is Lovers

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 19:40

ik kies zeker voor een braaf paard. als hij soms een siets uithaalt is echt niet erg maar je hebt er gewoon niks aan als je altijd maar bezig moet zijn met hem rustig houden etc. ik vind het leuker als je er lekker veel mee kan doen als hij lekker voorwaarts is etc. dat is echt HET perfecte paardje Lachen

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 19:52

Ik ga toch voor een middenweg al lijkt het dat ik een heeeeele brave heb gekocht. El Roy is liever lui dan moe echt een makke lobbes. Iedereen kan er mee rondwandelen en al zet je een plastic zak op zijn oren of ploft er een bom. Hij blijft mak en cool. Alleen als ie lekker losloopt wil ie nog wel eens lekker knetteren maar dat mag he.

Groetjes Merilyn

PS: hij is wel ondeugend Extreme duivel

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 14:15

Pouskin mijn lievelingspony is ook ondeugend en stopt meestal als het galop is dan moet je veel doen om hem in galop te krijjgen maar meestal luisterd hij wel naar mij. Bij het springen kan hij niet meer tegen gehouden worden.

Vele groetjes celine en pouskin

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 16:02

Zo als Alma wil ik ze allemaal wel!
Braaf op stal (alleen is ze wat bijterig, wil ze altijd eten en kan ze haar boxdeur zelf opendoen), In de les lief (sommigen vinden haar sloom-beginners leert ze wel sturen- maar bij mij liep ze altijd vlotjes door en ze durft wel eens naar binnenkomen bij aanspringen in galop en kontje omhoog als je te dicht achter 'r komt) en buiten is ze heel braaf, schrikt weinig of niet maar ze trekt wel fel naar de anderen en ze wil nog wel eens struikelen.
Alleen jammer dat ik er niet meer op mag, ik ben toch nog niet te groot/zwaar voor mijn lievelingshaffie!!!

Ik wil dus een kombi: 3/4 braaf en 1/4 pittig

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 20:36

Ik hou van paarden die niet superheet zijn, maar absoluut geen slome beessies. Vond ik vroeger wel leuk. Concorde is over het algemeen wel vlot, en schiet bij "rare" dingen snel in paniek. Hier heb ik dus echt wel van leren rijden. Als ik ook maar iets gespannen ben is er met haar gelijk geen land meer te bezeilen. Ze leert nu al wel aardig dat dingen niet zo eng zijn als ik zeg dat het wel kan. Ze had eigenlijk heel weinig vertrouwen in haar ruiters omdat ze een tijdje is gedaan door iemand die haar voor geen meter vertrouwde, die durfde haar hoeven nog nie eens te doen Verward terwijl ze toch heeel braaf is met poetsen enzo.
Paarden die echt drammen met opzadelen enzo vind ik nix.