Welke leren laarzen raden jullie aan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 19:15

Ik heb Petrie model Olympia. Met lederen binnenkant en leren zool!
Een zaligheid om mee te rijden! Maar ik ben wel van plan om volgende keer Cavallo te kopen zodat ik zelf kan vergelijken welke ik de beste vind.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 19:35

sorry, maar iemand zei iets over schoenpoets, maar daar word het leer stug van, dus daar moest ik gewoon ff op reageren...


maar ja zoals ik al zei ik heb dus petrie''s en ik ben er erg blij mee...

kussies liselot

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 19:45

Ik had de Petrie Standaard en die bleken te groot (maatwerk en dan in de weken wachten 3 cm van je kuiten af Scheve mond\ tevens was de voet te groot) en te kachelpijp voor mijn plezier ...
Nu heb ik met veel plezier de Mountain Horse Highriders en ga de Sportive Mountain Horse Highrider erbij aanschaffen voor wedstrijden. Toont net iets beter. Kosten van de eerste 350 gulden en van de 2de ongeveer 100 gulden meer.
Ik zat ook Rectiligne laarzen te overwegen maar die zijn weer 200 gulden duurder en eigenlijk hetzelfde behalve dan de veters.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 20:27

ik heb petrie Winsor, zeer fijne en elegante laars, maar als je meerdere paarden perdag met deze laarzen rijdt worden ze aan de binnen kant ontzettend dof ( is mij verteld)

petrie is moeilijk met inlopen maar ontzettend fijn.


cavallo's makkelijk met inlopen, maar rekken ontzettend snel uit.


groetjes Lara

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 16:53

Ik heb ze van Veroka, is geloof ik een onbekend merk, maar wel heel goed. Ik heb ze gekocht bij Horseland in Bilthoven. Omdat ik weer te lang was voor de standaardmaat Frusty moest ik op maat gemaakte. Kosten: 400 gulden. Ik moet zeggen dat ze heel goed zitten. Ik weet niet hoe de zool vast zit, maar de laarzen zijn van gewoon rundleder.