Trailfinders of Time-Out

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hengst

Berichten: 82
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 16:39

Wie is met een van deze aanbieders van ruitersportvakanties op vakantie geweest? Koe

Tank you! Dromen

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 20:07

Ik ben dit jaar met trailfinders naar ijsland geweest.
Trailfinders is aangesloten met Hestasport(deze organiseren reizen op ijsland)
Dus via trailfinders ben ik dus eigenlijk bij Hestasport gekomen. Maar ik heb wel alles geboekt via trailfinders.
Prima geregeld alles.
Volgend jaar misschien weer bij trailfinders boeken(dan naar canada als het mogenlijk is)

hengst

Berichten: 82
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-01 07:59

Gaaf, Ijsland! Ik ga waarschijnlijk met een groepje naar de Ardennen. Ijsland vonden we net iets te duur Scheve mond\ Maar misschien kom ik daar ook nog eens. Canada lijkt me overigens ook niet slecht. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 09:06

Ik ben al twee keer met Time-Out op trektocht geweest in Brabant. Op zich is het erg prettig dat het een kleine organisatie is, want je kunt al je wensen opgeven en ze proberen je overal bij te helpen. Een nadeel is dat de beschrijvingen in hun reisgidsen gewoon niet betrouwbaar zijn. Elke manege heeft topkwaliteit paarden, goede instructie op hoog niveau enz enz. enz... Dat klopte in ons geval dus gewoon niet.

De tweede keer zijn we trouwens niet via Time-out geweest, maar wel via dezelfde manege als die eerste keer met Time-Out. Dat raadde de manegeeigenaar ons aan aangezien zo'n reisorganisatie 20 % (!!!) van de eigenlijke arrangementskosten verdient. En die betaal jij dus extra...