leuke manege gezoht in buurt van Dreumel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lino

Berichten: 15
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Dreumel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 18:16

Hallo iedereen,

ik zoek een leuke manege in de buurt van Dreumel waar ik een keertje kan gaan kijken. Ik woon nog niet zo lang hier dus ik weet niet waar ik ze kan vinden. Weet iemand een leuke?

TNX

Groetjes Eline Lachen

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 23:07

dr staat datje uit veenendaal komt nu?? ik duz ook Haha!
maar oke. ik ken iemand die ik dreumel woont, ook uit veenendaal (ze heeft saskia, is ook 15, rijdt ook paard). ik kan het eens aan haar vragen..

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 00:05

Hoi Bettine!

Ze woont nu in Dreumel, heeft haar woonplaats nog niet veranderd Knipoog

Maaike_
Berichten: 464
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Wereldstad Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 22:03

ik woon in tiel(ken je dat?). Ik weet niet precies hoever het van dreumel vandaan is, maar in zennewijnen, aan dezelfde kant van de waal als tiel, zit een heeeele coole manege!!!!
x maaike

Lino

Berichten: 15
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Dreumel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 14:04

Tiel ken ik wel. dat is niet zo heel ver van dreumel vandaan, (ligt wel aan de andere kant van de waal).
Ik weet alleen niet waar zennewijne ligt. Misschien kan ik het vinden op een kaart. Lachen

Maaike_
Berichten: 464
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Wereldstad Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 14:30

als je met de pond overkomt, moet je gewoon een heel end de dijk affietsen. DAn kom je eerst langs de kruisstraat, ook een manege aan de dijk, maar deze is niet zo leuk. Je kan daarna meteen de dijk afgaan, dan moet je een eeindje langs de dijk fietsen en kom je o.a. over een fietspad. dan steek je de weg over en fiets je nog een stukje door. DAn ben je er. BEst een end weg....Er is geen binnenbak, in de winter rijden we niet in de bak als het te nat is, maar gaan we een rondje naar buiten... erg leuk Haha! *LOL* Pling