fries paarden centrum?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 20:29

wie heeft zijn paard daar toevallig gestald staan?
manege in drachten op de oprijlaan ofzoiets? kan iemand me de stallingskosten vertellen?


wietske
Berichten: 60
Geregistreerd: 10-11-01
Woonplaats: noordbergum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 12:06

Ben je van plan om je paard daar voor langere tijd te stallen, of alleen voor een of andere test? Ik heb er geen paard staan maar ik weet wel dat de prijzen voor de testen niet goedkoop zijn. Party!! Anja

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 12:22

Mijn ouders wonen tegenover het oude friespaarden centrum (wat nu helemaal plat is, nix meer van te herkennen Haha! ). Mijn vorige paard heeft daar gestaan, toen betaalde ik daar 475 gulden per maand en dat is in het nieuwe FPC nog steeds zo.
Het nieuwe Fries Paarden Centrum zit idd aan de Oprijlaan, ziet er goed uit, 3 binnenmaneges, 3 buitenmaneges, weidegang en de rest. Helaas zijn de uitrijmogelijkheden in deze omgeving minimaal (Ironique heeft er 500 meter vandaan gestaan), maar ik geloof dat er wel aan gewerkt gaat worden om de tereinen rondom de manege mooi in te richten voor (kleine) buitenritjes. Dit was trouwens bij het oude FPC altijd heel gaaf, klein crossterrein, waterbak, je kon daar altijd wel leuk rijden. Helaas is alles weg, want er gaat gebouwd worden Boos!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 14:29

Manege in Drachten?
Maar je woont toch zelf nog in Almere?
Vertel, hoe is het met Shiraz?

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 21:52

Ik woon er vlakbij, dacht eerst ook dat de prijzen nog hetzelfde waren, maar mijn verzorgster zei dat ze omhoog waren gegaan. Je kunt bellen, dan kan ik het nummer desnoods even opzoeken.
Verder is het op lestijden gewoon open en kun je kijken, eigenlijk moet je je melden bij het personeel, maar met lestijden val je niet zo op een kun je gewoon ook wel rondkijken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Nezumichan en 44 bezoekers