Hij weigerd door te lopen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 14:42

Gisteren moest ik Paljas(manegepony) terug naar zijn stal brengen maar hij weigerdede ponystallen in te lopen. Hij blijft dan met zijn hoofd in de lucht staan met zijn oren helemaal naar voren, we hebben hem een klap op zijn kont gegeven en gebrobeerd mee te 'trekken', maar dan ging hij naar achteren lopen. we hebben hem uiteindelijk in zijn stal gekregen.Dit doet hij niet alleen als ik hem zijn stal in probeer te krijgen maar ook toen ik met twee vriendinnen met hem gingen stappen, hij blijft stil staan en weigerd door te lopen, waarom zou hij dit doen? Is hij bang of vind hij de omgeving te interessant??

DeEsJe

Berichten: 53
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 19:42

Ik heb geen idee Misschien wilt ie zich niet mee laten trekken door jou of iemand anders.... heeft ie even geen aandacht meer voor je enz....

Desi
Berichten: 2
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 19:07

eh, tja, ik zou zorgen dat ik wat worteltjes in mijn zak had en hem proberen daarmee te lokken. Als hij doorkrijgt dat hij steeds een beloning krijgt als hij zijn stal ingaat, wordt hij vast makkelijker. En qua kracht win je het toch niet. Paarden zijn nou eenmaal een stukje sterker dan wij.